Hjelp: Ny klokke 15-25k

Jeg kliner til med Hamilton her også, siden du setter grensen ned til 15000,-
jomashop_2188_213632220.jpg

Som han sa over her, så har du mer igjen til Paris Jaegeren!;)

synes denne var lekker! :) spennende å se hva det endelige valget blir..
 
Takk til alle som har kommet med forslag.

Nå er klokke bestilt, men jeg kan avsløre at det ikke ble noen av de som er nevnt i denne tråden. Jeg kan også avsløre at jeg har sprengt budsjettet.

Det blir et par ukers venting før jeg avslører hva valget falt på. Tenkte jeg skulle lage en slik un-boxing når herligheten ankommer.
 
Høres spennende ut. Gleder meg til å se hva du landet på.

(Noe hint om hvor mye budsjettet ble sprengt med?) ;)
 
Velkommen til sonen, budsjettsprengespesialistene! ;)

Kan skrive under på den, har jo selv så godt som bestemt meg for å følge deres råd og kjøpe den 14060 suben fra urmaker Jørgensen til 37000kr, som er en god del over budsjettet på 27000kr som jeg begynte med. Haha :D
 
Men akk så meget mer fornøyd du vil bli ;).

Gleder meg til å se hva trådstarter har gått for her forøvrig!
 
Velkommen til sonen, budsjettsprengespesialistene! ;)

Sonen har nok vært en medvirkende faktor til budsjettoverskridelsen ja. Jeg fikk en helt annen oppfatning av hva som er fornuftig å legge i en klokke da jeg lå syk å leste meg gjennom forumet sist helg.

Det slår meg også at jeg kunne ha bruk for en såkalt beater - f.eks kunne en Helson Shark Diver være spennende.
 
Sonen har nok vært en medvirkende faktor til budsjettoverskridelsen ja. Jeg fikk en helt annen oppfatning av hva som er fornuftig å legge i en klokke da jeg lå syk å leste meg gjennom forumet sist helg.

Det slår meg også at jeg kunne ha bruk for en såkalt beater - f.eks kunne en Helson Shark Diver være spennende.

Og dermed var galskapen påvist en gang for alle... " Jeg har nettop brukt mer penger enn jeg hadde tenkt på klokke, men jeg trenger kanskje en beater?"

Vi på TS har ødelagt enda ett friskt menneske! ;)

Fra spøk til alvor, grattis med valget! Gleder meg til å se hva du endte opp med! :)
 
Husker vi hadde en verdi eller slagord eller en eller annen floskel i Telenor når jeg jobbet der;

"Here to help!"

Vel, passer her også ;)
 
Velkommen til sonen, budsjettsprengespesialistene! ;)


Hmmmm

Startet for min del at jeg skulle kjøpe meg en Seiko til 2-300$ like før jul, liksom bare for å ha en en annen klokke enn den Seiko 5 jeg kjøpte for fire år siden. Nå er det "budsjette" sprengt til ca. 1000% med en Hamilton til over 1000 $ og en Stowa til over 1000 € Og enda har jeg ikke fått kjøpt min Seiko Monster............


Så jeg gleder meg til å se hva du får.
 
Hehe... se på join datoen min... da var jeg i tenkeboksen og lurte på om jeg skulle kunne klemme inn 15k til en brukt Omega PO i budsjettet for endelig å kjøpe en FIN klokke som jeg hadde hatt lyst på i maaaaange år.

Klarte å holde meg til den i ca 1 år.

2010 ble det noen rimelige "ventepølser".

2011 ble det to omegaer til og tre rolexer.

Litt bekymret for 2012 for å være helt ærlig.
 
Yes, da har min bestilling ankommet urmaker.

For de som lurer på hva det ble til slutt, så kommer det en unboxing ila dagen.
Stikkord: budsjettsprekk.