Hjelp: Ny klokke 15-25k

Velkommen til sonen, budsjettsprengespesialistene! ;)

Kan skrive under på den, har jo selv så godt som bestemt meg for å følge deres råd og kjøpe den 14060 suben fra urmaker Jørgensen til 37000kr, som er en god del over budsjettet på 27000kr som jeg begynte med. Haha :D

Men akk så meget mer fornøyd du vil bli ;).

Gleder meg til å se hva trådstarter har gått for her forøvrig!

Sonen har nok vært en medvirkende faktor til budsjettoverskridelsen ja. Jeg fikk en helt annen oppfatning av hva som er fornuftig å legge i en klokke da jeg lå syk å leste meg gjennom forumet sist helg.

Det slår meg også at jeg kunne ha bruk for en såkalt beater - f.eks kunne en Helson Shark Diver være spennende.

Sonen har nok vært en medvirkende faktor til budsjettoverskridelsen ja. Jeg fikk en helt annen oppfatning av hva som er fornuftig å legge i en klokke da jeg lå syk å leste meg gjennom forumet sist helg.

Det slår meg også at jeg kunne ha bruk for en såkalt beater - f.eks kunne en Helson Shark Diver være spennende.

Og dermed var galskapen påvist en gang for alle... " Jeg har nettop brukt mer penger enn jeg hadde tenkt på klokke, men jeg trenger kanskje en beater?"

Vi på TS har ødelagt enda ett friskt menneske! ;)

Fra spøk til alvor, grattis med valget! Gleder meg til å se hva du endte opp med! :)

Husker vi hadde en verdi eller slagord eller en eller annen floskel i Telenor når jeg jobbet der;

"Here to help!"

Vel, passer her også ;)

Hmmmm

Startet for min del at jeg skulle kjøpe meg en Seiko til 2-300$ like før jul, liksom bare for å ha en en annen klokke enn den Seiko 5 jeg kjøpte for fire år siden. Nå er det "budsjette" sprengt til ca. 1000% med en Hamilton til over 1000 $ og en Stowa til over 1000 € Og enda har jeg ikke fått kjøpt min Seiko Monster............

Så jeg gleder meg til å se hva du får.

Hehe... se på join datoen min... da var jeg i tenkeboksen og lurte på om jeg skulle kunne klemme inn 15k til en brukt Omega PO i budsjettet for endelig å kjøpe en FIN klokke som jeg hadde hatt lyst på i maaaaange år.

Klarte å holde meg til den i ca 1 år.

2010 ble det noen rimelige "ventepølser".

2011 ble det to omegaer til og tre rolexer.

Litt bekymret for 2012 for å være helt ærlig.

Yes, da har min bestilling ankommet urmaker.

For de som lurer på hva det ble til slutt, så kommer det en unboxing ila dagen.
Stikkord: budsjettsprekk.