Bra WAF på ghettoversjonen?![]()
Betalte 800 inkl frakt fra junaiten. Det er det verdt.
Slettes ikke dumt, men hvorfor heller? Her er det bare brukt noe patentert skum og mdf.
Uansett, det virker og jeg oppfordrer alle å sjekke ut produktene deres.
Her går det for det meste i vintage hifi...
@jsf jo! I veldig stor grad.
Søk auralex subdude.
Den grøtete bassen en subwoofer ofte gir blir mye strammer og virker til å gli mer inn i lydbildet til høyttalerne. Den raslingen man ofte får i vegger og gulv har jeg ikke hørt noe til ikveld og volumet har vært mye høyere enn vanlig.
Jeg bestilte fra pure rave studio på ebay![]()
Siden du har allerede har en Hegel forsterker ville jeg gått for Explorer Master da Hegel og System Audio er en meget god kombinasjon, hvilket seg selv kan gå god for.I et desperat forsøk på å finne hjelp (fra noen som ikke har noe å tjene på å snakke positivt) så lurer jeg på om noen her har erfaring og meninger om noen av disse høyttalerne:
Elac FS 249 Black Edition
Monitor Audio RX300
System Audio Explorer Master
Er vanskelig for oss (meg) som holder til i distriktene å finne tid og mulighet for å reise landet rundt for å få demoer. Har kjøpt mye hifi basert på tester og forum før med stort hell, men akkurat nå sliter jeg med å komme til en konklusjon..
Bruken kommer til å bli veldig variert: tv, musikk, film, spill. Skal drives av Hegel H300.
Siden du har allerede har en Hegel forsterker ville jeg gått for Explorer Master da Hegel og System Audio er en meget god kombinasjon, hvilket seg selv kan gå god for.
Her går det for det meste i vintage hifi...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()