- Medlem
- 20. juli 2011
Viss du ønsker å gå opp et hakk lydmessig se på Klipsch the sixes. En får de nå i sort også... Koster 9k hos f.eks Power. NB! Sett de på solide gode stativer om du kan...Løfter lyden betraktelig IMO...
Dette går kanskje under low-fi men spør likevel. Har bygd et nytt soverom til meg og fruen med god plass og pent moderne skandinavisk stil. Les: listefritt og mye detaljer i tre/eik. Ellers minimalistisk. Skal ha et lite anlegg der for hver 3. Fredag i oddetallsmndkravet er at jeg kan streame musikk fra mobilen, grei lyd og at designet enten er harmonisk eller med litt wow-faktor.
Takk for innspill. Skal ta den opp til vurdering-Har du kikket på noe fra Geneva? Ser helt kurant ut, kunne nok passe på et minimalistisk rom - og når det er crunch time har de den forsonende egenskap at Det Bare Virker(tm) - i min erfaring, i det minste.
Denne, eksempelvis?
Dette går kanskje under low-fi men spør likevel. Har bygd et nytt soverom til meg og fruen med god plass og pent moderne skandinavisk stil. Les: listefritt og mye detaljer i tre/eik. Ellers minimalistisk. Skal ha et lite anlegg der for hver 3. Fredag i oddetallsmndkravet er at jeg kan streame musikk fra mobilen, grei lyd og at designet enten er harmonisk eller med litt wow-faktor. Har vurdert noe fra podspeakers men da blir det dyrere enn jeg egentlig ville. Har også sett på disse fra hifiklubben men syns de kanskje er litt kjedelige. Noen som har et annet tips?
Helt. Enig.