Gull!

Jepp, ut i fra hva andre har uttalt seg her så ble det der :D

Dette blir nok bare kjempe :) Fikk du prøvd den nye LVc subben også ? De hadde både ny grønn og sort sub.
Må bare si at begge var råe! Men en liten knapp på den sorte for min del. Men på TT og helgull er det BLÅ som gjelder :)

Regards
AW

Dette blir nok bare kjempe :) Fikk du prøvd den nye LVc subben også ? De hadde både ny grønn og sort sub.
Må bare si at begge var råe! Men en liten knapp på den sorte for min del. Men på TT og helgull er det BLÅ som gjelder :)

Regards
AW

Nei, fikk ikke gjort det. Men må levere den inn etterhvert for full service. Så tar vel en titt da. Men klarte ikke være uten den i 2 uker nå. Den er for fersk for det :D

Jeg søkte litt rundt på Timezone etter 16758 bilder, fant en masse andre bilder av gull-Rolexer som sikkert kan tjene til inspirasjon for vår lokale gullfeber :D

P1020775.jpg

RolexDaytonaYGwristsga.jpg

SubmarinerYG.jpg

IMG_4286.jpg

IMG_18092010.jpg

16808.jpg

082120093.jpg

ddbandpic2sm.jpg

RolexandOmega-2-1.jpg

67-RAK.jpg

DSCN1708.jpg

1680-18k005.jpg

Den 116718 med grønn skive er egentlig ganske frekk, selv om jeg er usikker på om den havner på mitt håndledd noen gang.

Var innom Bjerke og tittet på 116618 Svart/Svart tidligere i uken, og den er helmax. Men det kan bli litt "too much" og jeg skal se an hvordan jeg trives med 16618 en stund før jeg evt selger den for blodpris til Mathfjeld og kjøper en.
Den nye kassen til Suben gjør ganske mye mer ut av seg i gull enn stål...

Helgull Daytona er flott, men står ikke på min ønskeliste.

Flott at klokka til Reidar ble på TS, så har jeg muligheten en annen gang også:)

Gleder meg til å få PM:)

Vet at dette er å banne i gullkirka, men følte at innlegget hører hjemme her.

Har plutselig fått det for meg at jeg trenger en casio. Sikkert nostalgien som har tatt meg. Men surfende etter passende og enkle lcd-modeller så kom jeg over noen i "gull". Føler at det er såpass feil at det nesten blir riktig.

Men hvilken modell bør jeg gå for?

A178:
A178WG.jpg

Eller A168:
94853795_o.jpg

PS. Ikke ment som ironi og sarkasme over gulltråden forresten. Bare så det er sagt. Jeg er fortsatt på utkikk etter en helgull 1680 med plexi, svart bezel og nipple.