Gull!

Jeg så den aldri live, men her er hva jonny sa om lenka når jeg spurte:
Hei!
Lenka er helt ok,det betyr at det er ørlite slakk,men helt fin på handa og prisen er deretter.Om du skulle finne på å kjøpe uret og har dette i noen år og vil gjøre noe med lenka kan det ordnes!
Uret bør sees!
 
It´s business time!

Endelig fikk jeg skaffet meg en gull Rolex.

6672efc0.jpg
 
Takk for det folkens:) Den er fantastisk.

Klokka kom som den er, dvs uten orginal boks og uten papirer. Får en boks ifra samme tidsepoke i posten straks. Klokken er ifra tidlig 70-tall og tilstanden er etter alt hva jeg kan se god. Dog litt møkkete, så leverer den hos Alf Lie for vask og for å få skrevet forsikringstakst etter helgen.
 
Takk for det folkens:) Den er fantastisk.

Klokka kom som den er, dvs uten orginal boks og uten papirer. Får en boks ifra samme tidsepoke i posten straks. Klokken er ifra tidlig 70-tall og tilstanden er etter alt hva jeg kan se god. Dog litt møkkete, så leverer den hos Alf Lie for vask og for å få skrevet forsikringstakst etter helgen.

Høres ut som en god plan, kos deg masse med den i helgen :D
 
Grattis Mathfjell :) Nydelig klokke, day and date får meg alltid til å tenke på Tony Sopranos, cool :)
 
Endelig fikk jeg skaffet meg en gull Rolex.

6672efc0.jpg

Gratulerer med skipsreder klokke ;) Flott med DD og DJ med plexi, får et litt tykkere inntrykk. Det som er fint med gamle DD er at kassen er et par milimeter tykkere enn 18238 og nyere. Ser derfor "fetere" ut.

Har lenken skjult lås ?

Regards :)
AW
 
Takk for komentarer, blitt glad i denne klokken ikveld. Kommer nok bare til å vokse på armen.

Den har ikke skjult lås, litt nedtur, men ikke så gale som jeg var redd for. Alt i alt veldig fornøyd.