Gull!

Jeg synes og skiven var fin :D

Den daske til 30DKK er jo en Datejust, det blir jo ikke helt det samme. Skal det være presidentlenke skal det for pokker også være Day-Date :cool:
 
Jeg synes og skiven var fin :D

Den daske til 30DKK er jo en Datejust, det blir jo ikke helt det samme. Skal det være presidentlenke skal det for pokker også være Day-Date :cool:

Han har også en 1803 med brun skive på firfisle til rett under 30k DKK.
Har jo handlet med fyren før, så sender han en forespørsel på litt "pakkepriser". Han har MYE fint liggende i butikken.
 
Han har også en 1803 med brun skive på firfisle til rett under 30k DKK.
Har jo handlet med fyren før, så sender han en forespørsel på litt "pakkepriser". Han har MYE fint liggende i butikken.

My bad, jeg så på feil ur :D

Day-Daten til 30 var riktig fin den! Hvis man vil ha en på rem uansett, så må da dette være en god anledning.
 
Nå er jeg også litt fan av gull, men jeg må allikevel legge inn denne som jeg sakset fra TTT ;)

Rolex.jpg
 
Denne var lekker, men når han skriver "Lenka er ok" betyr det nok at lenka har sykt mye strekk. Er vel også vanlig å ta et bilde der man holder i låsen og viser slakken om lenka er fin.

Jeg quoter meg selv jeg, noen her inne som har erfaring med President lenke i hellgull. Har sendt mail på Day Date´n til Jonny, men er fint om lenka i vrenger seg første uka. Koster vist en god del å stramme opp disse lenkene.
 
Du kan jo evt. høre hvor mye ekstra han skal ha for å sette på den renoverte lenka han har liggende på siden sin. Det er vel vanlig å sende disse til renovering i Asia.

Av bildene ser det jo ut som om den har moderat strekk - Den er langt fra tight, men det er allikevel langt igjen til samme tilstand som den som ligger på Finn til 45k

Jeg hadde en Day Date på president i et års tid. Klokka var fra 97, med dønn tight lenke. Ble brukt mye den tiden jeg hadde den, men det var ingen forskjell den dagen jeg solgte den for en bunke oljedollar fra Stavanger.
 
Jeg quoter meg selv jeg, noen her inne som har erfaring med President lenke i hellgull. Har sendt mail på Day Date´n til Jonny, men er fint om lenka i vrenger seg første uka. Koster vist en god del å stramme opp disse lenkene.

Gamle president lenker fra før 2000 hadde hule midt ledd. Dette i tillegg til at vi her prater om 18k gull, så vil de fleste eldre president lenker være litt "myke". Det er ikke strekk vi prater om, men at gull har blitt gnisset bort mellom leddene som gjør at lenka virker mykere enn ny. En Day-Date som er fra 10år og eldre og brukt jevnlig vil alltid ha litt myk lenke i større eller mindre grad.

Regards :)
AW
 
Takk for svar. Er blitt veldig glad i presidentlenka på bilder, men aldri prøvd den på.

Kanskje noen kan ta med en gull president til Rolex GTG?