Gull!

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18544456&sid=xz4dacX13XO015251&pos=null&tot=null

Jeg fikk en merkelig fantasi om å kjøpe denne og sette den på en svart NATO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

56_465885257.jpg
 
Jeg synes den var megafet, kjør på Anders.

Jeg tenker heller at det kreves en stor pi.. for å gå med en slik klokke :mrgreen:
 
JonasV skrev:
..eller du kan bare skrive i panna: "jeg har liten pi.." ;)


Nåja. Jeg kjenner opptil flere som stiller spørsmålstegn ved størrelsen på reproduksjonsorganene til en hver som bruker over 20.000 på et ur, uavhengig av utseende (på uret - ikke organene)... ;)
 
Som Santos-Dumont skriver så er du uansett ute å kjøre om du bruker over
en hvis sum på en klokke så her er det bare å gi gass. Stor eller liten pi..,
eller rompelukt for den saks skyld, en ekte WIS kan ikke bry seg om slikt :mrgreen:
 
Takk for kommentarer folkens :mrgreen:

Kontoen er slunken, men drømmen lever ... ;)
 
Nå beveger jeg meg litt bort fra Rolex, men det får være.

Når vi er inne på gull, så kom denne Breitlingen på Finn nå. Jeg synes den er grotesk, og ville ikke blitt sett levende med den, men smaken er som baken - den blir vel bredere med årene :)

I annonsen står det for øvrig "Helgull ca 500 gr gullvekt" - kan det stemme? Et halvt kilo gull? Det kan jo ikke være mulig å bære den på armen i så tilfelle.
 
Herlig klokke det der da, bruker man den på venstehånden i 1 mnd og så høyrehånden 1 mnd så har man jo automatisk fått større biceps og triceps, da snakker man easy going exercise :D

Kanskje noe for Bullit som til stadig klager over små håndledd? :mrgreen: :mrgreen:

Forøvrig smart av selger å skrive at man ikke tar imot bud på under 100k, når annonseprisen er 150k. Tror jaggu jeg skal legge inn et bud på 150k bare for å bruke 50k ekstra på ingenting :D :mrgreen:
 
rkjersem skrev:
Herlig klokke det der da, bruker man den på venstehånden i 1 mnd og så høyrehånden 1 mnd så har man jo automatisk fått større biceps og triceps, da snakker man easy going exercise :D

Kanskje noe for Bullit som til stadig klager over små håndledd? :mrgreen: :mrgreen:

Forøvrig smart av selger å skrive at man ikke tar imot bud på under 100k, når annonseprisen er 150k. Tror jaggu jeg skal legge inn et bud på 150k bare for å bruke 50k ekstra på ingenting :D :mrgreen:
Hehe, ja jeg tenkte på det jeg også - han er villig til å selge for 100k, men han håper på at det bli såpass stor rift om denne klokka at han får 150k? Kan ikke være særlig mange potensielle kjøpere, folk flest bruker ikke mer enn en noen tusenlapper på en klokke. Av særlig klokkeinteresserte er det ikke mange som har 150k å bruke på én klokke, så det blir vel genuint interesserte Breitlingsamlere med mye cash som er målgruppen. Også skal man vel aldri undervurdere nyrike, eiendomsmeglere og bruktbilselgere :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
krille skrev:
I annonsen står det for øvrig "Helgull ca 500 gr gullvekt" - kan det stemme? Et halvt kilo gull?

Neppe. En helgull sub veier ca 180g. Trekk fra verket, skiven, glasset og så gar du fra 18K til 24K...
Jeg kan ikke tenke meg at det er 150g. gullvekt i denne en gang.
Det heftigste jeg vet om blir en AP ROO med ca. 230 gr gullvekt tror jeg
 
lobergen skrev:
Jeg kan ikke tenke meg at det er 150g. gullvekt i denne en gang.

Kanskje det er veldig lenge siden han har renset lenken?

(Ellers helt enig. Det uret veier neppe over 200 gram tilsammen.)
 
I andre annonser fra denne selger har det blitt presisert at salg ikke skyldes resesjonen, når det her ikke står, betyr det at resesjonen er årsaken? ;)

Det er i alle fall påfallende hvor mange svært dyre modeller som har kommet for salg den siste tiden.