Gull!

Flott klokke, Mathfjeld :)

Selv snuser jeg litt på en helgull Omega, men vet ikke om jeg vil legge 55k på bordet for en brukt gullklokke...
 
Takk for komentarer, blitt glad i denne klokken ikveld. Kommer nok bare til å vokse på armen.

Den har ikke skjult lås, litt nedtur, men ikke så gale som jeg var redd for. Alt i alt veldig fornøyd.

Jo mer jeg ser på bildet jo mer blir jeg overbevist over at jeg "MÅ" ha en DD, det blir stusselige tider og kjipe julegaver fremover :p
 
Jo mer jeg ser på bildet jo mer blir jeg overbevist over at jeg "MÅ" ha en DD, det blir stusselige tider og kjipe julegaver fremover :p

Kjipe julegaver neida, bare å kjøpe en DD til deg selv det, da tror jeg ikke det er noen som kan si at de har brukt mer penger enn deg på julegaver i år.

Er blitt veldig glad i klokken de dagene jeg har brukt den. Presidentlenka er super deilig, herlig at leddene er så korte, gjør at lenken legger seg tett og fint rundt håndleddet.

Jeg var skeptisk til gult gull, men nå skjønner jeg ikke hvor den bekymringen kom ifra, gull er jo super nice! Selvom jeg er student og ikke skipsreder. Kan heller ikke tittelere meg med etternavnet Karoli eller Jansen, uansett! La nå flere bli smittet av feberen.
 
Flott klokke, Mathfjeld :)

Selv snuser jeg litt på en helgull Omega, men vet ikke om jeg vil legge 55k på bordet for en brukt gullklokke...

Bilder? Havnet på samme beløpet selv, om klokken min er 40 år gammel. sykt
 
Ingen som kunne tenkt seg en sånn gullklump rundt håndleddet da?
Den er nok ikke for beskjedne gutter (eller jenter) :)

(legg forøvrig merke til den ekstra 'foringen' sjåføren hadde lagt inn mellom klokka og håndleddet....antaglig for å eliminere evt slakk i lenka. Noen som har såpass aktiv kjørestil at de gjør det samme? ;) )
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25470148

Green.jpg


DSCN1287.jpg


hollyskidsanddaytona09851.jpg


Mark.jpg


Shilpa-Shetty-Rolex-GMT.jpg
 
Ajajaj, dette hadde vært stas, prisen var vel heller ikke stygg.

http://www.christies.com/LotFinder/...7648&sid=adf3a6d6-0a13-4227-9467-f4c995b2b45b

Christies hadde mye lekkert under hammeren gitt.

Denne skulle vel strengt tatt hatt nipple dial, som min. Åpner dog for at de siste modellene ble levert med nyere skive. Uansett synes jeg den mangler det meste av sjarmen med vintage og transitional modellene, på tross av alder og modellnr. Skiven er viktig.
 
Denne har jo den såkalte "Bark-finish" (er det ikke det det heter?) med tekstur på bezel og midtleddene på lenken..

Er vel ikke akkurat dagligdags kost det, men jeg foretrekker vel "A4" versjonen av Day Daten..