Sorry to say. Just plain smoked chop companied with baked amandine potatoes.I'd love to see what is on the menu this evening @Gin. I'm in need of some inspiration.
Hvis du gidder å bruke en kveld eller to på å montere sammen en Broil King Baron, så er dette en helt OK grill. Solid støpejern rist som raskt når 200-250˚C og har enkel varmejustering over flere soner. Hatt min stående ute i flere år og ser ikke tegn til rust eller slitasje, brukt 1-2 ganger i uken gjennom hele året.Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Hvis du gidder å bruke en kveld eller to på å montere sammen en Broil King Baron, så er dette en helt OK grill. Solid støpejern rist som raskt når 400-500˚C og har enkel varmejustering over flere soner. Hatt min stående ute i flere år og ser ikke tegn til rust eller slitasje, brukt 1-2 ganger i uken gjennom hele året.
Veldig happy med denne: https://www.weber.com/NO/no/griller/gassgriller/genesis-ii--serien/61011169.html?cgid=40#start=1Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Her må jeg legge inn en anbefaling på Weber Genesis ii. I øvre sjiktet budsjettmessig, men kvalitetsfølelse på finish er høy. I tillegg holder den varmen godt og har masse kult ekstrautstyr!Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Hvorfor velger du ikke heller en skikkelig kullgrill?
Kan anbefale ett grønt egg!
Trikset er nok å ha en av hver, iallefall for en del av oss som har små barn og masete dager. Gassgrill til hverdags og kullgrill til helg/kos. Mange meninger der ute, men jeg opplever iallefall at kull (kjøp skikkelig kull!) gir bedre smak, bedre lukt/opplevelse av grill og bedre stekeskorpe. Gassgrillen har sin styrke i enkelthet og bekymringsløs hverdagsgrilling.Jeg har virkelig lyst på big green egg men blir skremt av kollegaer som snakker kullgrill ned![]()
Jeg har virkelig lyst på big green egg men blir skremt av kollegaer som snakker kullgrill ned![]()
Er det Big Green Egg som er standarden når det kommer til kamadogrill?