17 Mai grillspyd, familien lagde sine egne med kylling. Tilbehøret var potetsalat, vannmelon med fetaost, tzatziki og salat blanding.
Tror det er måte ja. Men selv er jeg nok i ferd med å oppgradere til Kamado for å få bedre kontroll ved indirekte bbq/smokingHadde en Weber gassgrill i mange år som ble solgt i år til fordel for en klassisk kulegrill fra samme produsent. Er storfornøyd og holder på å utforske med kull fra forskjellige produsenter. Siste ut er Missing Link. Svære kull chunks. Nesten kubbe størrelse på enkelte med god røykaroma. Spennende sakerHar såvidt testet ut å tilsette treflis for å få røykesmak, mener på jakt etter chunks for lengre brenntid.
Som den vanlige mann i gata er jeg glad i en god biff. Har til nå brukt den tradisjonelle metoden ved å grille på direkte varme først, så over på indirekte varme etter den har hvilt seg litt. Dette har i stor grad vært suksess, men så kom jeg over reverse sear metoden. Jeg kjøper argumentene lett, så dette vil jeg prøve ikveld med en tomahawk jeg har liggende.
Spørsmålet mitt er hvordan får jeg opprettholdt en gjevn temperatur på 135-145c? Noen som har erfaring med det på kull? Er det bare å legge en liten «slange metode»?
Sorry to say. Just plain smoked chop companied with baked amandine potatoes.I'd love to see what is on the menu this evening @Gin. I'm in need of some inspiration.
Hvis du gidder å bruke en kveld eller to på å montere sammen en Broil King Baron, så er dette en helt OK grill. Solid støpejern rist som raskt når 200-250˚C og har enkel varmejustering over flere soner. Hatt min stående ute i flere år og ser ikke tegn til rust eller slitasje, brukt 1-2 ganger i uken gjennom hele året.Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Hvis du gidder å bruke en kveld eller to på å montere sammen en Broil King Baron, så er dette en helt OK grill. Solid støpejern rist som raskt når 400-500˚C og har enkel varmejustering over flere soner. Hatt min stående ute i flere år og ser ikke tegn til rust eller slitasje, brukt 1-2 ganger i uken gjennom hele året.
Veldig happy med denne: https://www.weber.com/NO/no/griller/gassgriller/genesis-ii--serien/61011169.html?cgid=40#start=1Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +