Generell snikksnakk

Screenshot_20210107-163111_Samsung Internet.jpg
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: bangiman og Grendel
Jeg har lagt merke til at jeg er litt sløv med å lukke faner i min nettleser. Spesielt på mobil. Etter en kjapp opptelling idag kom jeg til 117 åpne fanero_O Noen verre?
Vil ikke dette gjøre mobilen treig eller i det minste tappe batteriet?
 
  • Haha
Reaksjoner: Grendel
Jeg har lagt merke til at jeg er litt sløv med å lukke faner i min nettleser. Spesielt på mobil. Etter en kjapp opptelling idag kom jeg til 117 åpne fanero_O Noen verre?
Vil ikke dette gjøre mobilen treig eller i det minste tappe batteriet?

Med antakelse i at du har en oppdatert telefon av nyere dato, så nei. Både android og iOS håndterer dette.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kenneth R
Jeg har lagt merke til at jeg er litt sløv med å lukke faner i min nettleser. Spesielt på mobil. Etter en kjapp opptelling idag kom jeg til 117 åpne fanero_O Noen verre?
Vil ikke dette gjøre mobilen treig eller i det minste tappe batteriet?

Dette minner om min far’s iphone hver gang jeg må «bistå» med noe som han ikke får til, hundrevis av faner som må lukkes hver gang :sneaky:
 
  • Liker
Reaksjoner: Kenneth R og Grendel
Noen erfaringer med fedex? Leverer de selv i Norge eller bruker de underleverandører? Kan jeg forvente hurtig levering. Har gode erfaringer med DHL men aldri brukt fedex.
 
@GrimReaper, jeg fikk levert en klokke med FedEx International Priority i fjor sommer. Den ble sendt fra Østerrike en onsdag ettermiddag, og kom til OSL fredag morgen. Da fikk jeg momskrav på epost/SMS som jeg betalte umiddelbart, og FedEx overleverte pakken til Posten samme ettermiddag. Mandag morgen ankom pakken den lokale Posten/Bring-terminalen utenfor Ålesund, og den ble levert på døren mandag ettermiddag. Totalt gebyr var rundt 460 kr.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
I forrige jobben brukte vi mye FedEx Int'l express. 40 timer fra dør i Pasadena til dør i Oslo, aldri tull med toll, utkjøring av FedEx' egne biler, aldri skade på pakkene. Jeg vet ikke hvor gode de er i grisgrendte strøk i Norge.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper