Noen ganger er det lurt å høre på de voksne. Det ville dessverre ikke Norris i dag.. Han hadde absolutt fortjent å få sin første seier.
Jepp , men eg synest det er like fortjent at HAM vinner. Han satte en rekke med ganske fantastiske rundetider og taktikken var optimal.
Eg lurer litt på om ikkje Red Bull angrer litt på at dei ikkje lot verstappen kjøre på harde dekk i stede for medium etter første pit stop. Få hadde han kanskje komt seg forbi Ricardo ( og checo) og kunne fulgt HAM
De visste vel ikke om det skulle komme regn så tidlig, eller hvor mye som evt skulle komme. En to stopper hadde ikke svart seg på tørt føre.
Grattis med ny artig klokke! Selv har jeg kjørt Mercedes i ganske så mange år nå, men legger nok det til side når det kommer til F1.Blir spennende å se om tospannet fra Mercedes greier å holde Red Bull unna i dag med P1 og P2 fra start. Med ny Big Pilot på armen må det bare bli dobbel Mercedes tenker jeg![]()
Takk for detGrattis med ny artig klokke! Selv har jeg kjørt Mercedes i ganske så mange år nå, men legger nok det til side når det kommer til F1.
"Dessverre" må jeg ærlig innrømme at jeg har vært en stor fan av Verstappen fra tidlig alder. Veldig gøy at det er så jevnt som det er.
Gleder meg som et lite barn til dagens race. Hva har jeg på armen under kvelden? Ehh noe fra Tudor...
Må vurdere å realisere en Heuer vintage til neste sesong![]()
Mexico må av kalenderen, makan til møkkabane. Nesten umulig med forbikjøring.
Mexico må av kalenderen, makan til møkkabane. Nesten umulig med forbikjøring.
Syns stort sett de løpene jeg har sett i Mexico har vært slik. Se bottas f.eks. sliter veldig. Mulig det bedres med neste års biler.Ikke helt enig der. Mercedes har et stort fortrinn når det kommer til topphastighet (spesielt over 290-300 km/t ca.) som gjør de vanskelige å passere, men det var da en del andre forbikjøringer. Jeg synes ikke alle baner trenger å være lette å kjøre forbi på, og det er fin at vi har noen som er lette (Monza) og noen som er vanskelige (Monaco). Mexico er vel et sted midt i mellom.