Godt å høre
@FMS 
Den burde vel være i postkassen en av de nærmeste dagene, så får vi se. Har drevet litt lavterskel-testing de siste par dagene, etter å ha forstått at å påføre duft på brystet (som jeg har gjort i alle år) er "feil". Er vel strengt tatt ikke noe som er feil, men testet på underarmene og gnidd dem mot hverandre (farlig likt hva fruen har gjort i alle år) I den hensikt å se hvor lenge forskjellige dufter jeg har blir værende på huden. Fått en aldri så liten aha-opplevelse av det faktisk, og flere jeg var ganske så happy med, viser seg å ikke lukte så alt for bra eller for den saks skyld lenge (sistnevnte er vel da et + iom de ikke fungerte så bra på meg som jeg trodde) Gode gamle Boss Bottled går sålangt av med en soleklar seier her, tett etterfulgt av diverse varrianter av Allure. Prada Luna Rossa er vel den som har holdt seg klart kortest. Varte kun noen timer før jeg måtte helt inntill huden får å ane den.
Fruen kommenterte at "Ja ...var akkurat dette du trengte ...enda en ting du kan bli i overkant nerdete på. Flott"