En tråd om parfyme

Kunne tenkt meg å prøve Tom Ford sin Oud Wood, men gidder ikke blåse en tusing på den om det viser seg at den lukter ræv og skosåle på meg.
Finnes det et sted man får prøver av denne?

Både jeg og dama falt pladask for Oud Wood. Syns den var bedre enn Aventus, samtidig som Oud Wood blir bedre utover dagen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Noen her inne som er ute etter Terre d'Hermes? Kjøpte en før sommeren, men den falt ikke helt i smak for min del. Jeg har mao en 50ml EdT til salgs.
 
Redigert:
en dusj av denne hver dag siden den var ny

IMG_9992.JPG
 
Har en Creed GIT som er brukt en 20-30% av, om noen som har en annen Creed de kunne tenkt seg bytte. Lyst å teste noe annet :)

Edit: Merkelig hvordan ting kan oppleves bedre av å la det stå en stund, nå er GIT ny favoritt igjen gitt. ;)
 
Redigert:
Guerlain Habit Rogue. En sofistikert sitrus-basert parfyme med både ambergris, vanilje, rose og mange andre flere dufter. Sitrusbasen tar faktisk ikke overhånd! Det er ikke en spesielt "bråkete" parfyme. Jeg liker den svært godt, og opplever den som varm og behagelig.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pollux
@Nessuno79
Hvor får man bestilt disse små prøvene? :)

Bestilte på gentes.no @gooner87

Alle fire var gode, og sliter finne en favoritt. Fruen mente Vetier luktet som noe billig skvip og var lite imponert. Millesim Imperial var for mye "krydder" som hun sa :) Hun foretrekker Royal Oud. Himalay var og veldig god men skuffende kort varighet. Kunne så vidt ane den etter et par timer. Royal Ouden får du nesten ikke vasket av igjen
 
  • Liker
Reaksjoner: gooner87
Alle har en cool water periode ;). Fahrenheit er spennende.
Så fort man innser at det på alle måter er mindre personlig å handle en flaske parfyme brukt enn en klokke er mye gjort. Klokker er noe folk går rundt med daglig mens en flaske parfyme tilbringer majoriteten av tiden sin i et skap og har strengt tatt ingen nærkontakt med forrige eier bortsett fra å være holdt i hånden noen sekunder når den blir brukt.



Er også noen der i Norge :). Har selv handlet / byttet en god del med brukeren "Oslo-Fjord" som er en topp fyr i Drammen :).

Har en del jeg ikke bruker p.t. som det fort kan tenkes jeg vil forsøke å legge ut her på TS selv om jeg ikke nødvendigvis tror det blir noen kjempesuksess :p.
Jeg kjøper den faste Hugoboss parfymen de siste 5 år.tror heller det er mengden mange menn har på seg.som kan gjøre det vansklig
 
Creed er dessverre ikke i sortimentet lenger...

Må vel på care of carl for å få tak i nå. Ikke at jeg føler meg i aldersgruppen for greiene deres lengre, er i midten av tredveårene og flaska med aventus blir liksom stående og samle støv.
 
Må vel på care of carl for å få tak i nå. Ikke at jeg føler meg i aldersgruppen for greiene deres lengre, er i midten av tredveårene og flaska med aventus blir liksom stående og samle støv.
Creed retter seg da mer mot velvoksne enn ungdom?