Var innom Douglas i Bogstadveien i dag, og luktet på div Creed og Amorage. Meget mulig spessielt Creed utvikler seg på huden (var kun Silver Mountain Water og Aventus de hadde i hyllen, og jeg luktet på vel og merke) men kan ikke si at jeg ble nevneverdig imponert over noen av dem. Begge luktet godt, for all del, men ikke noe jeg vil si feks overgår div ting fra Boss etc. Mulig det bare er min "kommersielle nese" dette, og at jeg ikke er raffinert nok, men ganske skuffet faktisk. Amorage ble litt for "voksen" for meg, og ga klare assosiasjoner til bestefar/oldefar. Så ikke noen mindre spent på GIT nå merker jeg. Mulig den dog blir flippet ganske raskt om den ikke innfrir.
Nå hører det med til historien at den unge søte ekspeditrisen (sier man det om dagen?) var i virkelig salgsmodus, og sprayet fem-seks forskjellige dufter på papirstrimlene jeg fikk dyttet opp til nesen. Så ikke det optimale utgangspunktet for å gi en formening. Spurte etter kaffebønner, men fikk en vanlig svart kaffe (flytende) i en kopp ...Hyggelig det altså.
Nå hører det med til historien at den unge søte ekspeditrisen (sier man det om dagen?) var i virkelig salgsmodus, og sprayet fem-seks forskjellige dufter på papirstrimlene jeg fikk dyttet opp til nesen. Så ikke det optimale utgangspunktet for å gi en formening. Spurte etter kaffebønner, men fikk en vanlig svart kaffe (flytende) i en kopp ...Hyggelig det altså.