En independent klokkereise. Only dead fish go with the flow:)

God påske!
6573A2EB-79F4-41EA-8CAF-BD6F12AB4C24.jpeg
 
Redigert:
 
Wow. "Nedbetaling og sparing til MVA" er definitivt en progressiv tilnærming.

Artig at noen går såpass (for ekstremt *) til verks. Appellerer ikke til min klokereise - og fatter ikke at noen vil seg så vondt - men respekterer tross alt den fokuserte tilnærmingen. :)

Sluttresultatet er (forhåpentligvis) magisk.

*) Da var endelig Urwerk 220 falcon nedbetalt og sparing til mva har startet:) Skulle egentlig hentet den nå under Watches and Wonders men det klarer jeg ikke.. Forhåpentlig på armen før sommeren…
 
For en fantastiek reise og historie! Denne hadde jeg gått glipp av. Veldig spennende å følge videre.
Takk for at du deler med oss.
 
  • Elsker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
For noe vill reise og kule klokker! Virkelig! Det er lenge siden jeg har kost meg så mye med å lese gjennom 15 sider med innlegg! Tourbillon er en drøm! Gleder meg til den blir ferdig!

Kan jeg også spørre deg om Tsoroev Radhid sin klokke? Du postet noen bilder av denne. Hva synes du ærlig om den? Jeg har fulgt ham en stund og hadde lyst å bestille en lik du har kjøpt, men den virker litt kjedelig på bildene. Hvordan er denne i virkeligheten?
 
For noe vill reise og kule klokker! Virkelig! Det er lenge siden jeg har kost meg så mye med å lese gjennom 15 sider med innlegg! Tourbillon er en drøm! Gleder meg til den blir ferdig!

Kan jeg også spørre deg om Tsoroev Radhid sin klokke? Du postet noen bilder av denne. Hva synes du ærlig om den? Jeg har fulgt ham en stund og hadde lyst å bestille en lik du har kjøpt, men den virker litt kjedelig på bildene. Hvordan er denne i virkeligheten?


Tusen hjertelig takk.
Helt ærlig så liker jeg den kjempegodt og den brukes mye. Som mine andre klokker er den nok ikke for alle og du bør nok se den IRL før du går til evt kjøp.

Den er vel det en kan kalle minimalistisk men det er der jeg synes magien ligger. Det er utrolig vanskelig å lage noe for hånd som er minimalistisk for da vil absolutt alle små feil vises. Her sitter altså en fyr og lager dette for hånd med minimalt med utstyr og for å klare dette må man ha en vannvittig kompetanse som få vil kunne lage. Så kost per time han legger i klokkene er latterlig lave mener jeg.

Jeg opplever skiven som fantastisk i dagslys når de blå indeksene treffer lyset. I tillegg er den super komfertabel å ha på armen. Så fra meg er det virkelig en anbefaling og en av klokkene jeg nok aldri selger videre.

@Matsmet og @bjolyg har også en klokke av ham. Hva synes dere? Fornøyd?
Og vet @Akselhetland solgte sin da han ikke var fornøyd. Hvorfor solgte du Aksel?

Og her var en fersk review på youtube:


Håper dette hjelper litt Pavel:)
 
Redigert: