Er det det som kalles «pleated pants»?
Korrekt. Så finnes det ulike grader av «pleated».
Er det det som kalles «pleated pants»?
Flott gjort av Røkke i alle høve, og så håpar eg at opportunistane på Finn går på ein smell.
For mange kan dette sikkert vere ei rimelig og god oppgradering av garderoben uansett om klesplagga er avleggs. Det er tross alt svært mange som ikkje har eit like bevisst forhold til dressen som ein del av medlemma her på Tidssonen.
Enig, jeg liker det. Ja, plaggene er noe utdaterte, men hvem ville ikke eid en Brioni/Zegna dress som i tillegg har litt historie? Om en er noenlunde lik i størrelsen som Røkke skal en ikke se bort ifra at en god skredder kan gjøre en fin jobb, som gjør at plagget kan brukes i flere år fremover. Skulle gjerne gjort et godt kupp selv om jeg hadde hatt mulighet til å være der. Inivistorene derimot kan ta seg en bolle. Fretex gjør dette for at plaggene skal kunne få et lengre liv, ikke at spekulanter skal ta 4-5-6-dobbel pris for å tjene penger.Flott gjort av Røkke i alle høve, og så håpar eg at opportunistane på Finn går på ein smell.
For mange kan dette sikkert vere ei rimelig og god oppgradering av garderoben uansett om klesplagga er avleggs. Det er tross alt svært mange som ikkje har eit like bevisst forhold til dressen som ein del av medlemma her på Tidssonen.
Timothy Everest kanskje? Kommer til Oslo med jevne mellomrom.Jeg er på jakt etter gode dresser i tweed. Ønsker klassisk britisk stil. Jeg er bygd slik at jeg fort er avhengig av målsøm e.l. Hvor bør jeg utforske dette videre?
Timothy Everest kanskje? Kommer til Oslo med jevne mellomrom.
De har både rtw, mtm og bespoke. Regner med at mtm ligger på 8-15 (vet egentlig ikke!)Takk for tipset! Vet du omtrentlig prisleie?