Dress. Hvilke preferanser har du?

Takk for et meget godt tips, trodde den outleten kun var i gang under Black Friday! Hvor i Barcode ligger den?
Den ligger vel rett bortenfor DNB bygget, like ved Kiwi tror jeg (ihvertfall ikke mere enn et steinkast fra DNB). Altså i Dronning Eufemias gate vendt mot sjøen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mavo
Mye bra hvis man er str 50 og oppover :)sjokkerende nok var 48 ganske ribbet, prøvde på smokingjakka i 50, men det blir for stort. Får krysse fingrene til neste salg, er ikke før i september;)
 
Det snakkes varmt om Cavour i denne tråden. Tenkte jeg skulle gi det en sjanse. Teste MTM. Er det noen forskjell på butikken i Rådhuspassasjen og Vikaterrasen? Hvilken foretrekkes?
 
Det snakkes varmt om Cavour i denne tråden. Tenkte jeg skulle gi det en sjanse. Teste MTM. Er det noen forskjell på butikken i Rådhuspassasjen og Vikaterrasen? Hvilken foretrekkes?
Vikaterassen er hovedbutikken, men jeg opplever service og kunnskapsnivå som like bra overalt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Thorvald
Brune sko går til det meste. Sorte sko føler jeg fort blir veldig formelle. Brune sko kan du alltid leke med. Opp og ned. Sort kan du der i mot aldri le bort. Det forblir alvorlig.

Desto flere detaljer - desto mindre formelt. Desto lysere farge - desto mindre formelt.

Bare noe så enkelt som en cap-toe roer alt ned til "pjolter" og jazz.