50 år gammel Highland Park til 130 000Spørs om den er verdt pengene, men det hadde jo vært utrolig spennende å smake. En kamerat av meg kom dragende med en flaske Highland Park 30 år til 2800 kroner for et par helger siden. Fantastisk god. Og jeg som synes den var i overkant dyr...
50 år gammel Highland Park til 130 000Spørs om den er verdt pengene, men det hadde jo vært utrolig spennende å smake. En kamerat av meg kom dragende med en flaske Highland Park 30 år til 2800 kroner for et par helger siden. Fantastisk god. Og jeg som synes den var i overkant dyr...
Denne og laphraoig har mange likhetstegn. Schnadder.
![]()
Fikk holde denne antatte godbiten, desverre kunne jeg ikke ta meg råd til å smake. Flasken koster i innkjøp godt over 130 000,-
Tenkte uansett at et bilde av den kunne være artig![]()
![]()
hva koster det med ett lite glass?
hadde nok kostet litt mer enn det den smaker....
Hadde en kompis som var på highland Park distilleriet. der fikk de tilbud om å kjøpe med seg flasker, derav noen av dyrere variantene og limited edition flasker.
De så på en av dyrere variantene (type 3-4000kr) og guiden sa at denne var meget spesiell og at det var unikt mulighet denne dagen til å få kjøpt et eksemplar. Da kommer det en russer frem og sier: "I taake wooone huuundred".
Nyrike russere er egen rase.
Hahaha
Utrolig bra historie! Får håpe for russeren sin del at den var meget spesiell på en god måte![]()