![]()
![]()
Bulova klokka ligger på rundt 1800 (!) på amerikanske amazon, men de sender den ikke til norge, så da måtte jeg evnt kjøpt den på amazon.co.uk, og der er den litt dyrere.
Bulova bruker de orient verk? Og er det kun automatikk, eller også opptrekk?
Bra greier! Tar yobokies' endestykker de tykke pinnene nå da? Den gangen jeg sammenliknet gjorde de ikke det, og jeg syntes wjean sine hadde best integrasjon mot kassen.
Denne tråden må vi holde liv i...
Var og prøvde Certina DS-1 Automatic hos Protid i Ski i dag, og denne klokken er enda flottere i live enn på bilder... Min første tanke da jeg fikk den på armen var Tag Heuer Carrera, og det er jo ikke noen dårlig referanse...
![]()
For alle med et litt trangt budsjett, men som ønsker seg ny klokke fra norsk AD må jo dette være det desidert beste valget... Jeg er i hvertfall overbevist!![]()
Hadde dette vært fra en dyrere produsent hadde det vært en gjenganger her inne![]()
Og det er vel egentlig en falitterklæring over forumet som sådant.![]()
Problemet er vel ikke så mye at den ikke koster mer i seg selv, men at denne i en skikkelig fin og gjennomført finish hadde vært en spennende klokke?
Slik den står nå er det, for meg, en pen skive men resten er til å sovne av. Bedre finish koster mer, slik er det nå ening bare.
En av mine personlige favoritter! Hadde dette vært fra en dyrere produsent hadde det vært en gjenganger her inne![]()
I så fall burde det vel vært langt flere Tag Heuer Carrera å se her...