Dagens trening

Nei fikk nok trening av å bære vann og bensin rundt omkring i skogen, dra kanoer fulle av vått utstyr over snøen og padle patruljebåter med for få årer. Det var mye dritt, men lite squash. :p
Hører ut som dere hadde en litt annen tjeneste enn underteikna.
Eg vart sinnsjukt god på Playstation.

Riktignok ikke dagens trening, men er såpass traumatisert av mandagens trening at det har tatt tid å rapportere. Debuterte på Elixias "Power Pilates"-time som eneste mann blant 35 damer. De: Myke som fløyelskatter. Jeg: En litt støl utgave av Skeletor. Samtidig skrangler jeg verre enn det dårligste alternative orkesteret på verdens mest obskure jazzfestival, mens den øvrige delen av salen var helt lydløs. Men kommer jeg tilbake? Definitivt!

• Liker
Reaksjoner: reim og adamskater
Riktignok ikke dagens trening, men er såpass traumatisert av mandagens trening at det har tatt tid å rapportere. Debuterte på Elixias "Power Pilates"-time som eneste mann blant 35 damer. De: Myke som fløyelskatter. Jeg: En litt støl utgave av Skeletor. Samtidig skrangler jeg verre enn det dårligste alternative orkesteret på verdens mest obskure jazzfestival, mens den øvrige delen av salen var helt lydløs. Men kommer jeg tilbake? Definitivt!
Ble vel tid til en del "spotting" også, da? ;)

Skal få snikt meg opp på gymmen for en roøkt senere i dag.

Vekter i går; største begivenhet 5x5 på 77.5kg i benken og toppsett med 5 reps på 130kg i knebøy. Jobber meg inn mot konkurranse på jobben i mars. Har ambisjoner om å komme opp mot 500kg sammenlagt.

Mye ufrivillig trening på grensa, @Hansur ! Men vi hadde vel ikkje vondt av det :) Nett spelt innebandy, kjekt! Må få til ein runde squash ein dag @Oddemann.
Det var kanskje ikke frivillig, og ikke var det bare gøy heller. Men bedre enn å bruke et helt år på playstation. Burde bare ikke latt kroppen forfalle så fælt i ettertid. :p

Ahh! Nå føler jeg for å skryte litt, etter 17 km på grus-/skogsvei i ettermiddag. 6.00 på kilometeren er fint tempo, jeg har en tendens til å løpe for raskt for mitt eget beste men i dag ble det uanstrengt prat hele veien.

Satser på å krysse 2-milsmerket til uka.

Det er ellers en herlig ironi i det at Statoil reklamerer for SUPERBURGER på "Dagens trening"-siden. (I min browser, akkurat nå.)

• Liker
Reaksjoner: Genta
Ahh! Nå føler jeg for å skryte litt, etter 17 km på grus-/skogsvei i ettermiddag. 6.00 på kilometeren er fint tempo, jeg har en tendens til å løpe for raskt for mitt eget beste men i dag ble det uanstrengt prat hele veien.

Satser på å krysse 2-milsmerket til uka.

85 km så langt i september. Ble ikke 2milstur denne uken, heldigvis er det noen dager igjen av måneden :) I kveld løp jeg meg fullstendig bort i mørket, høsten er definitivt her...

• Liker
Reaksjoner: Callahan