Dagens trening

Daytona var med på dagens trening :)

Ble en rolig økt alt for sent på kvelden:rolleyes:

IMG_0560.JPG
 
Sesongens andre skitur og årets siste gikk tur-retur Skansebakken til Løvlia. Glatte spor opp og par tre minus som kjentes kaldere. Deilig sliten , nå venter kalkun og rødvin.

Godt nyttår !
 
  • Liker
Reaksjoner: bragemann
Apropos - hvis man skal begynne med styrketrening og vil gjøre basisøvelser, kan jeg nesten ikke anbefale "Starting Strength" av Mark Rippetoe nok. .

Ja,
bra bok av Rippetoe.
Men FB og forumet, det er jo reine menigheten. Er på uke 3 av et noviseprogram etter SS’ lest med lineær progresjon og A- og B- dager samt man-ons-fre-regime med grunnpakka med knebøy, benk og mark, press og vending, samt mage og rygg, og dips og oppheis når overskudd og tid.
Liker det.
 
Mye røde dager, utenlandstur og oppussing av leilighet gjør sitt for å dra ned totalen, men mai er ikke så halvgal på løpingen alt tatt i betraktning. Spesielt deilig er det når man finner rytmen og endelig kan få løpt litt roligere.
4D368C09-8694-4FC2-A57D-02B9E9EE62AC.jpeg
 
Fra Mellingen ja, da blir det jo en lengre tur utav det.
Jeg går jo opp fra Sætregården, så det blir en svipptur i sammenlikning.
Men, med litt flere kilometer i fjellet, så tenker jeg å gå fra Hjortland til Ulriken. For det ser ut som en fin tur å gå.

Det er veldig fint å gå fra Rolland og opp til Storsåta, over Hjortlandseggen og så videre til Vikinghytten og vidden til Ulriken. Ganske nøyaktig 21km fra Rolland til Montana.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Tur opp fra Haukeland til Montana og Ulriken i dag. Gikk litt hardt ut med ny pers i sikte. Ny pers ble det, men har aldri vært så sliten underveis før. 24.04 fra Montana. Håper å komme ned rundt 21-22 i løpet av sesongen.
 
Liten "fjelltur" med påfølgende bading (sikkert 23-24 grader i vannet!) og 1,5 t basket i verdens varmeste hall (pizzaovn) på kvelden. For noen herlige uker vi har nå :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Flippin og Preacher