Dagens trening

Opp Stoltzen i dag, vurderer å melde meg på årets stoltzekleiven opp, så måtte teste formen litt. Lenge igjen til september enda.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Tur opp Ulriken i dag, joggetur over vidden og ned til skansemyren. Nydelig å gå når det er så tørt og fint som nå. Har byttet ut Forerunner 235 til 935, så det var en liten testtur.

Hva ble tiden, om jeg tørr spørre, @Lien ? Er ganske identisk til løypen løpelaget "Løper fra ansvar" kjører for tiden, bare at vi legger på høyden - ulrikken på starten og skansemyren - høyden på slutten av sløyfa.
 
Hva ble tiden, om jeg tørr spørre, @Lien ? Er ganske identisk til løypen løpelaget "Løper fra ansvar" kjører for tiden, bare at vi legger på høyden - ulrikken på starten og skansemyren - høyden på slutten av sløyfa.
22:53 fra Montana til masten på Ulriken.
1:26:07 fra mast til mast Ulriken - Rundemanen og 43:28 Rundemanen - Skansemyren. Har ganske nylig tatt opp jogging på fjellet som treningsaktivitet, så beina var ganske skutt når jeg kom til Rundemanen. Siste stykket ble stort sett utført med rolig gange.
 
22:53 fra Montana til masten på Ulriken.
1:26:07 fra mast til mast Ulriken - Rundemanen og 43:28 Rundemanen - Skansemyren. Har ganske nylig tatt opp jogging på fjellet som treningsaktivitet, så beina var ganske skutt når jeg kom til Rundemanen. Siste stykket ble stort sett utført med rolig gange.

Imponerende tempo da! Er en herlig tur og mørbanker bein ganske så grundig. Vi tok sløyfen totalt fra sentrum til sentrum på 2 timer 30 ca. her for ikke så lenge siden, og da var det alt fra lette oppkast til kramper i magemusklatur å spore blant deltagere (i tillegg til bein som knapt fikk stavret seg innom McDonalds) :D
 
Imponerende tempo da! Er en herlig tur og mørbanker bein ganske så grundig. Vi tok sløyfen totalt fra sentrum til sentrum på 2 timer 30 ca. her for ikke så lenge siden, og da var det alt fra lette oppkast til kramper i magemusklatur å spore blant deltagere (i tillegg til bein som knapt fikk stavret seg innom McDonalds) :D
Vi har litt intern rivalisering i vennegjengen, så da gjelder det å satse :D. Leker litt med tanken om å melde meg på BCM til neste år, men har tenkt at det kanskje er fornuftig å starte på litt mykere ulendt terreng, før jeg går over på asfalt.
 
Sykla på jobb idag. Opp 05:00, 2 brødskiver og glass vann. 32km senere trygt fremme. Tok en kopp kaffe og resten av dagen kjempetravelt. På vei hjem kom jeg på at jeg ikke hadde gått i meg mat i løpet av dagen. Noe som forklarte at jeg møtte veggen halvveis.

Nå bare vondt.
 
Etter oppvarming, hadde en 235kg totalvekt på denne Eleiko sleden.
To ganger på 25 meter kunstig gress. I akkurat denne sexy posisjonen:D
Sled.png