Dagens trening

Hei, jeg har så smått kommet igang med løping og bruker Runkeeper for å holde track på hva jeg driver med samt at det gjør det litt mer spennende for meg. Nå har jeg planer om å kjøre noen stykeøkter også og lurer på hva som er gjeldende ala Runkeeper for styrketrening. Jeg trenger ikke mye, noe å logge vekt pr økt og som gir mulighet for å se trend over tid. Noen gode forslag?

Hei, jeg har så smått kommet igang med løping og bruker Runkeeper for å holde track på hva jeg driver med samt at det gjør det litt mer spennende for meg. Nå har jeg planer om å kjøre noen stykeøkter også og lurer på hva som er gjeldende ala Runkeeper for styrketrening. Jeg trenger ikke mye, noe å logge vekt pr økt og som gir mulighet for å se trend over tid. Noen gode forslag?
@mushkin Du trenger bare Endomondo. Kan logge dine treningsøkter på gymmen, å fungerer like bra om ikke bedre på løpetur med gps-tracking.
http://endomondo.com

Redigert av en moderator:
Fra gårsdagens PT Økt med @Auto

[video=youtube;aLJoXWWydAk]https://www.youtube.com/watch?v=aLJoXWWydAk&index=11&list=PLgrwmcf3ZTfRGzVgApRvQSjMuOuQNh999[/video]
2qwzlzr.jpg

Dagens forsøk på trening.
Stod opp 05:30 for å trene. Fant meg selv sovende i sengen klokken 07:00. Hva som skjedde i mellomtiden er jeg usikker på, men jeg tror ikke det var trening.

• Liker
Reaksjoner: Hopalong og bjorngb
Dagens trening ble 10km løping med hunden, at tiden ikke ble så altfor god (47min) skylder jeg på eldre hund. Føler det spøker for å få tiden ned på under 40 før diverse løp i september, men alltids kjekt å jobbe mot ett mål :p

Rygg og skuldre i dag.
Stående roing, markløft, chins, skulderpress og sidehev.
Nå er det klart for 250g salmalaks, 3 store poteter og masse grønnsaker. Topper det hele med mager Kesam. Burde holde for mine 75 kg.

Har sittet dønn fast i sofaen i hele kveld, men har i det minste beveget fingeren frem og tilbake på trackpaden og bestilt nye tennisrackerter til meg selv og dama.. Så da blir det moro med tennis fremover.

Litt bjeffing - men verdt det - Doggystyle. Merker det på fremsida av lårene - så i morgen blir det langrenn.

Max speed:1.45 min/km.... Glemte du å skru av loggen når du kjørte hjem fra løpeturen?

Haha, nei. Tror faktisk den logger det raskeste man har løpt iløpet av turen (les. nedoverbakke) for så å regne det om til en min pr km tid, @KennyBenya ;) Virker da i alle fall slik når jeg ser på de andre loggene mine, som har lignende raskeste tider pr km