Dagens trening

Hei, jeg har så smått kommet igang med løping og bruker Runkeeper for å holde track på hva jeg driver med samt at det gjør det litt mer spennende for meg. Nå har jeg planer om å kjøre noen stykeøkter også og lurer på hva som er gjeldende ala Runkeeper for styrketrening. Jeg trenger ikke mye, noe å logge vekt pr økt og som gir mulighet for å se trend over tid. Noen gode forslag?
 
Hei, jeg har så smått kommet igang med løping og bruker Runkeeper for å holde track på hva jeg driver med samt at det gjør det litt mer spennende for meg. Nå har jeg planer om å kjøre noen stykeøkter også og lurer på hva som er gjeldende ala Runkeeper for styrketrening. Jeg trenger ikke mye, noe å logge vekt pr økt og som gir mulighet for å se trend over tid. Noen gode forslag?
@mushkin Du trenger bare Endomondo. Kan logge dine treningsøkter på gymmen, å fungerer like bra om ikke bedre på løpetur med gps-tracking.
http://endomondo.com
 
Redigert av en moderator:
Fra gårsdagens PT Økt med @Auto

[video=youtube;aLJoXWWydAk]https://www.youtube.com/watch?v=aLJoXWWydAk&index=11&list=PLgrwmcf3ZTfRGzVgApRvQSjMuOuQNh999[/video]
2qwzlzr.jpg
 
Redigert av en moderator:
Dagens forsøk på trening.
Stod opp 05:30 for å trene. Fant meg selv sovende i sengen klokken 07:00. Hva som skjedde i mellomtiden er jeg usikker på, men jeg tror ikke det var trening.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hopalong og bjorngb
Dagens trening ble 10km løping med hunden, at tiden ikke ble så altfor god (47min) skylder jeg på eldre hund. Føler det spøker for å få tiden ned på under 40 før diverse løp i september, men alltids kjekt å jobbe mot ett mål :p
 
Rygg og skuldre i dag.
Stående roing, markløft, chins, skulderpress og sidehev.
Nå er det klart for 250g salmalaks, 3 store poteter og masse grønnsaker. Topper det hele med mager Kesam. Burde holde for mine 75 kg.
 
Har sittet dønn fast i sofaen i hele kveld, men har i det minste beveget fingeren frem og tilbake på trackpaden og bestilt nye tennisrackerter til meg selv og dama.. Så da blir det moro med tennis fremover.
 
Litt bjeffing - men verdt det - Doggystyle. Merker det på fremsida av lårene - så i morgen blir det langrenn.
 
Max speed:1.45 min/km.... Glemte du å skru av loggen når du kjørte hjem fra løpeturen?

Haha, nei. Tror faktisk den logger det raskeste man har løpt iløpet av turen (les. nedoverbakke) for så å regne det om til en min pr km tid, @KennyBenya ;) Virker da i alle fall slik når jeg ser på de andre loggene mine, som har lignende raskeste tider pr km
 
Redigert av en moderator:
Haha, nei. Tror faktisk den logger det raskeste man har løpt iløpet av turen (les. nedoverbakke) for så å regne det om til en min pr km tid, @KennyBenya ;) Virker da i alle fall slik når jeg ser på de andre loggene mine, som har lignende raskeste tider pr km

Da er du RASK :D
 
Redigert av en moderator:
Etter å ha lovet fruen dyrt og hellig at jeg la basketskoene på hyllen da jeg måtte gå med gips i 3,5 uker i vinter, ble fristelsen for stor i går. Klarte ikke å motstå et lite comeback :eek: Utrolig gøy, da :cool:
 
Da er du RASK :D

Kommer en sjelden gang godt med når polet skal rekkes :cool:





evt. så er Endomundo-appen ikke helt 100% når det kommer til enkelte av beregningene, har opplevd noen ganger å løpe med bekjente som også har den på og få ganske så forskjellige resultater til tross for at samme rute er løpt med samme tempo.. Men er en artig app for å holde motivasjonen oppe under trening :)
 
Kom meg ut en runde med en kamerat imorges. Ble Sognsvann Kikut Sørkedalen Sentrum, litt kjølig i marka håper jeg unngår enda en forkjølelse. Deilig ut Sørkedalen på tørr asfalt og kjenne sola varme.