Dagens dårligste kjøp

Forundrer meg ikke det hele tatt, Ikke helt uvanlig å kjøpe et image for en dag, om det er smoking, limo, …
frister å leie hver dag resten av året, deretter avlyser, flytter, pruter

Redigert:
Hvis jeg noensinne starter strippeklubb skal det være mottoet som blinker i neon over scenen.

hvis jeg åpner strippeklubb skal mitt blinkende neonmotto være:
4A676244-C824-4E1D-AFAE-C1A21D6647F9.jpeg

Kremt... Lurer på om ikke denne faktisk kvalifiserer til en post i denne tråden.

Kremt... Lurer på om ikke denne faktisk kvalifiserer til en post i denne tråden.

Når du har denne pakken er det garantert at folk kommer til å tenke "han der er golfnoob".

• Liker
Reaksjoner: BigT

Rolex lager mye morsomme saker. Er vel bedre om noen faktisk kan bruke det:mrgreen:

Tja skulle nok kunne få 700-1000 for det dersom det ikke stod Rolex på tingene og ble solgt av en proshop.

Spiller om lag 150-200 runder golf i året. Basert på dette og prisene jeg har møtt, viser jeg følgende: 3-pakning baller 150,-, blyant 10,-, pegger 5,-, ballmarkør 20,-, greengaffel av den typen 30,-, håndkle maks 100,- + en «bag» i tynt syntetisk stoff 50,-. 700-1000,- ville vært ran på høylys dag.

• Liker
Reaksjoner: Qwestern og eidehelg