GrimReaper
Støttemedlem
Vi har altså kommet så langt...dette er jo bare trist. Eier ikke folk skam overhodet.
Vi har altså kommet så langt...dette er jo bare trist. Eier ikke folk skam overhodet.
Si ikke det Hr.Reaper. Jeg har lenge hatt lyst å kjenne på hvordan det føles å leie en SubmarinerVi har altså kommet så langt...dette er jo bare trist. Eier ikke folk skam overhodet.
Hvis jeg noensinne starter strippeklubb skal det være mottoet som blinker i neon over scenen.Nytt favoritt "quote" her altså! "Opplevelsen er der pengene må blas opp"![]()
Skulle jeg leid ut en klokke av slik verdi så ville jeg nok ha krevd et grusomt depositum slik at utleie ikke ville bli aktuelt...
Hvis jeg noensinne starter strippeklubb skal det være mottoet som blinker i neon over scenen.
Kremt... Lurer på om ikke denne faktisk kvalifiserer til en post i denne tråden.
![]()
Solgt - Rolex golfsett og nøkkelring
Selger emorsomt Rolex merch / tilbehør. Rolex golfsett kommer med følgende; 1 stk vanntett pose med Rolexkrone til feste på golfbaggen. 3 stk Rolex branded TaylorMade TP5x golfballer. 1 stk Rolex golfhåndkle. 5 stk små pegs. 5 stk store pegs. 1 stk Rolex greenfork. 1 stk Rolex blyant. 1 stk...www.tidssonen.no
Når du har denne pakken er det garantert at folk kommer til å tenke "han der er golfnoob".
Kremt... Lurer på om ikke denne faktisk kvalifiserer til en post i denne tråden.
![]()
Solgt - Rolex golfsett og nøkkelring
Selger emorsomt Rolex merch / tilbehør. Rolex golfsett kommer med følgende; 1 stk vanntett pose med Rolexkrone til feste på golfbaggen. 3 stk Rolex branded TaylorMade TP5x golfballer. 1 stk Rolex golfhåndkle. 5 stk små pegs. 5 stk store pegs. 1 stk Rolex greenfork. 1 stk Rolex blyant. 1 stk...www.tidssonen.no
En pakke med reell verdi av rause 3-400 kr….
Tja skulle nok kunne få 700-1000 for det dersom det ikke stod Rolex på tingene og ble solgt av en proshop.