Dagens dårligste kjøp

Starter med denne:
Screenshot from 2022-04-26 09-20-37.jpg
 
Money dial. Hjelpe meg....
 
  • Wow
Reaksjoner: kire
Og jeg lurer fortsatt på et par ting;
Hvem i h*** kjøper for denne prisen, og hva slags troverdighet sitter de autoriserte forhandlerene igjen med??
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet
Og jeg lurer fortsatt på et par ting;
Hvem i h*** kjøper for denne prisen, og hva slags troverdighet sitter de autoriserte forhandlerene igjen med??


Hva legger du i det med de autoriserte forhandlerne i akkurat denne annonsen?
Det ser jo ikke ut som om den er videresolgt rett ut av døra hvis den er fra 2018?


Det var to Daytonainnlegg ja. Lese først, klikke etterpå

LarsB
 
Og jeg lurer fortsatt på et par ting;
Hvem i h*** kjøper for denne prisen, og hva slags troverdighet sitter de autoriserte forhandlerene igjen med??
samme tekst i alle annonser, til og med submariner har "riktig" skive!
 
Hvis tråden åpner for annet enn Rolex, så syntes jeg denne var artig: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=254106235

Sinn 556i på lenke, en drøy tusenlapp over det den koster kjøpt direkte fra Tyskland, etter frakt og moms. Mulig prisen ny i Norge er høyere, men allikevel. Ser forøvrig at det er 13 ukers leveringstid fra Sinn nå, så kanskje det er derfor.

Også denne: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=251461220

Seamaster 300m med produksjonsfeil, altså bare hvit skrift på skiva. Jeg er ikke kjenner nok til hverken å si om den er verdt nesten dobbel pris, eller om jeg ville lagt merke til det. Personlig synes jeg uansett det røde i den uten feil/"feil" er helt perfekt.
 

Denne her var i allefall gårdagens.
 
  • Liker
Reaksjoner: christoball og kire
Jeg sier ikke at dette er et dårlig kjøp, men ser ut til at jeg gjorde et meget dårlig salg for under 1/4 del av prisen i 2017;)
Vis vedlegg 288176
Melder meg også inn her Rød, solgte en i hvittgull med racing skive, november 2016, for litt over 10% av denne. (Det gjør litt vondt ennå)
 

Vedlegg

  • 62F241D2-8A19-404C-AF73-113CB39251ED.jpeg
    62F241D2-8A19-404C-AF73-113CB39251ED.jpeg
    164,6 KB · Visninger: 0
  • Trist
Reaksjoner: Rød