Dagens dårligste kjøp

Artig med alle disse som mener å vite hva som kommer til å stige i verdi i fremtiden.
 
Jeg er ikke veldig kjent med disse, men kvalifiserer denne?;

Tror at den prisen er noenlunde markedspris?

Sjekk ut dedikert tråd:
 
  • Liker
Reaksjoner: Guybrush Threepwood
Tror at den prisen er noenlunde markedspris?

Sjekk ut dedikert tråd:

såpass, lærer noe hver dag antar jeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Nilsi_tl
Akkurat i dette tilfellet så tror jeg kanskje ikke han er helt ute å kjøre, uten å være noen ekspert på Heuer. Men provenance har jo litt å si på disse og her var jo både historie og papirene i orden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Guybrush Threepwood

Den prisen hadde vært drøy selv om det hadde vært en svarte som bare ble produsert i et halvt år.
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19 og politrew
Jeg er ikke veldig kjent med disse, men kvalifiserer denne?;

nix
 
  • Liker
Reaksjoner: Guybrush Threepwood
Hvorfor sette seg i kø for orginal DJ hos Rolex AD eller kjøpe samme på
Jomashop for USD 549 ?



1659949057899.png
 
-Som et alternativ til å måtte forholde seg til fagekspertisen hos urmakerne; for denne tjenesten beregner jeg (øh, vi) i TimeLux et mindre honorar på toppen av listepris. Om ønskelig kan vi (mot et moderat forhøyet honorar) følge deg til en AD for å 'ta ut' uret, noe som for mange gir en større opplevelse (av å bli lurt).
 
Jeg er litt spent på hvilken urmaker de (han) bruker siden absolutt alle klokkene har 2-3 hairlines etter justering. Jeg har kjøpt mange klokker i mitt liv men har fortsatt tilgode å få med meg et par skader på klokken ut av butikken...

Jeg sier som James May: " what an utter pillock!"
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby og bragemann
Jeg er litt spent på hvilken urmaker de (han) bruker siden absolutt alle klokkene har 2-3 hairlines etter justering. Jeg har kjøpt mange klokker i mitt liv men har fortsatt tilgode å få med meg et par skader på klokken ut av butikken...

Jeg sier som James May: " what an utter pillock!"

"uret er kontrollert av urmaker og har ikke behov for service". Hvilke urmakere er det som sier dette? Finnes det en urmaker som ikke anbefaler service etter 5 år?
 
  • Haha
Reaksjoner: holmby
Dette med "vi" hos disse finn-parasittene syns jeg bare blir for dumt. Er vel egentlig bare enkeltindivider som sitter på promperommet og forsøker å lure intetanende med flotte fraser
Hvis du vil hilse på "vi" så er det bare å melde seg på her! :geek:
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Hvis du vil hilse på "vi" så er det bare å melde seg på her! :geek:
Har vurdert det og vært med på det før. Mye bra folk. Ikke akkurat disse som jeg definerer som «finn-parasitter»
 
  • Liker
Reaksjoner: hanse og Hansaeng