Dagens dårligste kjøp

Kremt... Lurer på om ikke denne faktisk kvalifiserer til en post i denne tråden.


Rolex lager mye morsomme saker. Er vel bedre om noen faktisk kan bruke det:mrgreen:
 
Tja skulle nok kunne få 700-1000 for det dersom det ikke stod Rolex på tingene og ble solgt av en proshop.

Spiller om lag 150-200 runder golf i året. Basert på dette og prisene jeg har møtt, viser jeg følgende: 3-pakning baller 150,-, blyant 10,-, pegger 5,-, ballmarkør 20,-, greengaffel av den typen 30,-, håndkle maks 100,- + en «bag» i tynt syntetisk stoff 50,-. 700-1000,- ville vært ran på høylys dag.
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern og eidehelg
Spiller om lag 150-200 runder golf i året. Basert på dette og prisene jeg har møtt, viser jeg følgende: 3-pakning baller 150,-, blyant 10,-, pegger 5,-, ballmarkør 20,-, greengaffel av den typen 30,-, håndkle maks 100,- + en «bag» i tynt syntetisk stoff 50,-. 700-1000,- ville vært ran på høylys dag.

Mener du da vanlig proshop ran?
 
Mener du da vanlig proshop ran?

Usikker på hva slags proshop du handler i, men tilsvarende kvaliteter som avbildet i den annonsen, koster ikke mer enn jeg har nevnt. Du får derimot bedre håndkle, bedre greengaffel osv. til høyere priser. Da blir det selvsagt høyere sum. Tenker for øvrig dette blir siste avsporing fra meg her nå.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg

3333kr fra Yema for et øyeblikk siden i 3333 eksemplarer :LOL:
 
  • Wow
Reaksjoner: mr_frodo og holmby
Usikker på hva slags proshop du handler i, men tilsvarende kvaliteter som avbildet i den annonsen, koster ikke mer enn jeg har nevnt. Du får derimot bedre håndkle, bedre greengaffel osv. til høyere priser. Da blir det selvsagt høyere sum. Tenker for øvrig dette blir siste avsporing fra meg her nå.
Veldig dyr pakke for meg. Alle ballene hadde vært i vann/skog eller borte i roughen på treern, peggene knekt på syver, håndkleet glemt igjen på sjette tee, blyanten lånt bort til makkeren som legger den ut på direkten på finn.no og ballmarkøren falt ut av lomma før runding på niern. Hadde ikke sittet igjen med mye for 2K i alle fall etter runde 1
 

3333kr fra Yema for et øyeblikk siden i 3333 eksemplarer :LOL:

kun 3333 eksemparer er enormt i denne sammenheng :eek:
 
  • Liker
Reaksjoner: Guybrush Threepwood
kun 3333 eksemparer er enormt i denne sammenheng :eek:
Absolutt en kul klokke (ikke prisen), så det blir interessant å se hvilken vei den spennende prisutviklingen vil gå

EDIT: stemmer prisen oppgitt av Tema? Er ikke 30K da litt i overkant?
Skjermbilde 2022-08-03 kl. 12.59.02.png
 
Redigert:
Absolutt en kul klokke (ikke prisen), så det blir interessant å se hvilken vei den spennende prisutviklingen vil gå

EDIT: stemmer prisen oppgitt av Tema? Er ikke 30K da litt i overkant?
Vis vedlegg 299829

Ganske spenstig å fastslå, ikke anta, at den VIL få en spennende prisutvikling… Forsåvidt korrekt om du kjøper til selgers pris. Spennning jeg klarer meg foruten
 
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen og holmby
Ganske spenstig å fastslå, ikke anta, at den VIL få en spennende prisutvikling… Forsåvidt korrekt om du kjøper til selgers pris. Spennning jeg klarer meg foruten

...det er finn-selger som selv forsøker besørge den spennende prisutviklingen. det sagt - retningen på en spennende prisutvikling kan gå nedover - da blir det skikkelig spennende.
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
...det er finn-selger som selv forsøker besørge den spennende prisutviklingen. det sagt - retningen på en spennende prisutvikling kan gå nedover - da blir det skikkelig spennende.

Sånn har det foregått i lang tid. Husker da folk la ut submarinerne sine for 30k mer enn alle andre med jevne mellomrom.
 
Jeg er ikke veldig kjent med disse, men kvalifiserer denne?;