Det tror jeg på!
Det fine med denne, er jo at man kan kjøre den på B-sertifikat. Ulempen er vel at det gir mersmak på skikkelig sykkel..
Hvilken modell er dette?
Når du først er inne på Vespa kan du like godt kjøpe en 300, mye morsommere! Kjørt min i et par sesonger nå, og det blir ikke mye mer effektivt i bytrafikk
Vis vedlegg 94634
Så var det dette med.... Sertifikat!!![]()
Tar ikke så lang tid å ta det
Tror vel igrunn en 50 kan være vel så effektivt i byen, så slår uansett et slag for scooter.
Supert ved handling samt at muligheten til å låse ting i sykkelen er veldig praktisk. En regndress under setet, så er du immun mot regn også.
Har kjøpt 50 til bybruk, men prosessen får meg til å lengte etter en GTSsupersport300, eller en Sei giorni.....Må bare finne tid og anledning til å ta lappen etterhvert. Regndress er planlagt innkjøpt når normalværet returnerer.Tar ikke så lang tid å ta det
Tror vel igrunn en 50 kan være vel så effektivt i byen, så slår uansett et slag for scooter.
Supert ved handling samt at muligheten til å låse ting i sykkelen er veldig praktisk. En regndress under setet, så er du immun mot regn også.
Har kjøpt 50 til bybruk, men prosessen får meg til å lengte etter en GTSsupersport300, eller en Sei giorni.....Må bare finne tid og anledning til å ta lappen etterhvert. Regndress er planlagt innkjøpt når normalværet returnerer.
Takk! Fantastisk sykkel du har forresten.Så ikke at du hadde bestilt. Grattis, riktig valg![]()
Trehjulingen over er nok flott til pendling for de med B-sertifikat.
Ulempen er at den ser ut som noe man får lånt av Hjelpemiddelsentralen.![]()