Litt skuffet over utvalget i nettbutikken. Klokkene som ligger ute i dag er mer eller mindre de samme som kom under lansering for to uker siden. Håper det kommer en større pulje med spennende klokker snart. 
Lite knippe med nye klokker lagt ut for salg nå, blant annet en GMT 16750 som allerede er solgt. Usikker på hva den gikk for. Har vært innom nå og da, kunne vært nyttig med en slags teaser/kommer for salg i forkant av at nye klokker legges ut kjenner jeg...
Det teases på Instagram Bjerke Vintage & Pre-owned .
Gikk for 140k.Lite knippe med nye klokker lagt ut for salg nå, blant annet en GMT 16750 som allerede er solgt. Usikker på hva den gikk for. Har vært innom nå og da, kunne vært nyttig med en slags teaser/kommer for salg i forkant av at nye klokker legges ut kjenner jeg...
Muligens semi-interessant som datapunkt. Det ble lagt ut en 2003-modell 14060 til 85.000 kr som ble merket som solgt veldig fort, men som plutselig har kommet tilbake igjen nå. Sikkert forholdsvis sjeldent at kjøper angrer seg og benytter angrerett, og foreløpig er det ikke publisert noe på SoME om at den er tilbake, i motsetning til normalt hvor de pleier å raskt oppdatere Instagram når nye ting blir lagt ut.
Det kan vel gi håp for noen om at det faktisk ikke er sånn at solgt er 100% solgt.
Sikkert forholdsvis sjeldent at kjøper angrer seg og benytter angrerett, og foreløpig er det ikke publisert noe på SoME om at den er tilbake, i motsetning til normalt hvor de pleier å raskt oppdatere Instagram når nye ting blir lagt ut.
Det kan vel gi håp for noen om at det faktisk ikke er sånn at solgt er 100% solgt.
40' for 17000 og 55' for 17013, tror jeg det var.