Bjerke Vintage & Pre-owned

alaska.JPG

WTF... 200'?!? Er vi der allerede? Ble det ikke solgt en her på TS for 120' for relativt kort tid siden?
 
Noen har som har brukt Bjerke vintage til å selge klokke? Og fornøyd med prosess og hvor lang tid det tok til klokken var solgt!
har inntrykk at klokkene går fort!
neste watchfair burde Bjerke vintage ha egen stand med klokkene utstilt? Kunne også ønske de hadde de i butikk et sted så det hadde vært enklere å se/prøve uten å sende Mail og avtale!
 
Noen har som har brukt Bjerke vintage til å selge klokke? Og fornøyd med prosess og hvor lang tid det tok til klokken var solgt!
har inntrykk at klokkene går fort!
neste watchfair burde Bjerke vintage ha egen stand med klokkene utstilt? Kunne også ønske de hadde de i butikk et sted så det hadde vært enklere å se/prøve uten å sende Mail og avtale!
Solgte en ST1 for noen måneder siden. Veldig ryddig prosess og den ble solgt fort, men det avhenger jo selvfølgelig av modell. Eneste negative jeg vil si er at det tok noen uker mellom kontrakten var signert og klokken ble publisert. For meg var det null problem da jeg ikke trengte penger i går, men om du trenger penger raskt ville jeg brukt andre kanaler.
 
Noen har som har brukt Bjerke vintage til å selge klokke? Og fornøyd med prosess og hvor lang tid det tok til klokken var solgt!
har inntrykk at klokkene går fort!
neste watchfair burde Bjerke vintage ha egen stand med klokkene utstilt? Kunne også ønske de hadde de i butikk et sted så det hadde vært enklere å se/prøve uten å sende Mail og avtale!
Det sto i siste Bjerke magasinet at de vurderer å åpne fysisk butikk. De ville se an responsen, og den har vært over all forventning. Så kanskje blir det et lite hjørne av Nedre Slottsgate i løpet av neste år?

Var forøvrig og hentet en klokke kjøpt av dem i går. Veldig fornøyd med prosessen. «Unboxing» kommer! :)
 
Gløymer å følge med.
Vore ute etter ein 2010mod Submariner lenge. Og jammen låg det en der, solgt desverre.
 
Når klokkene selges så fort burde de vel prises høyere.
 
Når klokkene selges så fort burde de vel prises høyere.
Spurte om årsmodell før den ble lagt ut. Fekk svar at den var solgt. Trur ikkje den kan ha vært lenge på sida.
 
  • Liker
Reaksjoner: kire
Tja, uten boks og papirer - og godt brukt med merker og med feil lenke som i tillegg er slakk. Det har jo nylig gått 16710 watch-only i god stand for 120 - så tenker prisen er riktig?
 
Hadde det vært en "god" pris ville den ha blitt solgt med en gang :unsure: Tror ikke Bjerke driver med veldedighet, for å si det sånn...
Så klart ikke. Det var bare overraskende, jeg hadde forventet det dobbelte (ref. c24) minus hva enn ny lenke koster. Mulig denne koster en del.