Bilsnakk

Der er en del biler som er helt vanvittige på alle mulige måter . Den der og carrera gt er 2 av dei groveste bilene som noken sinne er bygd .
Det er ingenting som høres ut som en V10er.. Carrera GT er min absolutte drømmebil! Har drømt om den helt siden jeg så den på Top Gear for 20 år siden eller noe sånt. Den lyden.. Herregud!

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Må dra inn denne lfa'en......En Nurburging utgave. Bil til ca 20Mill, kun produsert i 50ex. av totalt 500ex mellom 2010-12

Bilen som Jeremy Clarkson omtalte som "Beste bil han noen gang hadde kjørt".
(Hvor ofte han kom med slik kommentar vet jeg ikke, men den kom i alle fall da).

8

• Liker
Reaksjoner: Phenix
Kjøpte denne på fredag! Fikk i oppdrag å selge den for eier pga sykdom! Men ble så mye "dekksparking" og spørsmål at jeg kjøpte den selv 😅 Skal bytte ut batteriene i løpet av ett par år! Men ellers den beste el bilen jeg har prøvd! Tipper jeg har prøvd alle omtrent siden jeg driver med bilpleie!

1000008646.jpg
1000008605.jpg

Kjøpte denne på fredag! Fikk i oppdrag å selge den for eier pga sykdom! Men ble så mye "dekksparking" og spørsmål at jeg kjøpte den selv 😅 Skal bytte ut batteriene i løpet av ett par år! Men ellers den beste el bilen jeg har prøvd! Tipper jeg har prøvd alle omtrent siden jeg driver med bilpleie!

Vis vedlegg 405365Vis vedlegg 405366
Jeg hadde en i3 fully charged i rett under et år. Har så og si kun positive ting å si om den som en bybil / til og fra jobb bil. Setene er ikke bygd for langturer, men det er ærlig talt ikke bilen heller. Velbygd bil med premium-følelse godt over det man forventer av det kompisen min refererte til som "Holmenkoll-hamster".

Jeg hadde en i3 fully charged i rett under et år. Har så og si kun positive ting å si om den som en bybil / til og fra jobb bil. Setene er ikke bygd for langturer, men det er ærlig talt ikke bilen heller. Velbygd bil med premium-følelse godt over det man forventer av det kompisen min refererte til som "Holmenkoll-hamster".

Jeg skulle til å kommentere med "Bærums-hamster", men skjønner nå at 'kjært barn har mange navn'. Bilen er i alle fall "lik i begge ender".

8

(Edit: Ikke pen, men rykte sier gode kjøreegenskaper.)

• Liker
Reaksjoner: Måsabjønn
Er nok sant det med setene! Men jeg har ford Courier transit til vanlig, så dette blir Rolls Royce i forhold :) Nå må min bil pga. Alder lades innen hver 120 km uansett, så får strekt på beina jevnlig, hehe.