Bilsnakk

En kollega av meg fyrte opp V8’n utforbi barnehagen,etter å ha hentet minste barnet.lot den stå på tomgang litt.var rått vær og dugg innvendig på ruta.etter -2-3 minutter så kom det en kar å banket på sideruta. Rullet ned å spurte hva det var.
-Synes du det er greit å forpeste ungene?
-ja,bilen er eu godkjent og innforbi alle krav

Er det mulig?😊
Hvilken vei går samfunnet?
Da hadde jeg jo ruset litt ekstra. For en kødd.

Lyd er viktig. Oppgradert med Kline sportseksos. I dag ved Lago di Como
1000002062.jpg

Dette med motorlyd er helt klart subjektivt, og mange elsker en V10 og moderne fancy mototer som e.g. en 6-er fra Porsche. De gir meg ingenting i forhold til en V8-er fra 1960-tallet. En V8-er fra den tiden høres helt magisk ut på (noe så kjedelig som) tomgang. Alle verdens oppsprita motorer kan ikke slå en sløy V8 fra ekte gamle dager. Den gang biler, var biler. Når en kompis tar frem sin seksitalls SS Camaro cabriolet fra garasjen på våren og vi drar på langtur…ren lydterapi. En kollega har en Mustang, og den gir samme feeling.

Moderne motorer; go home.

Redigert:
Dette med motorlyd er helt klart subjektivt, og mange elsker en V10 og moderne fancy mototer som e.g. en 6-er fra Porsche. De gir meg ingenting i forhold til en V8-er fra 1960-tallet. En V8-er fra den tiden høres helt magisk ut på (noe så kjedelig som) tomgang. Alle verdens oppsprita motorer kan ikke slå en sløy V8 fra ekte gamle dager. Den gang biler, var biler. Når en kompis tar frem sin seksitalls SS Camaro cabriolet fra garasjen på våren og vi drar på langtur…ren lydterapi. En kollega har en Mustang, og den gir samme feeling.

Moderne motorer; go home.

V8/10/12 lyd for meg er kun europeisk.
England, Tyskland og Italia er favorittene.
Sjelden jeg snur meg for en gammel Mustang - «lik lyd» har jeg hørt siden jeg var guttunge.
Unikt og særpreg er det som trigger meg.
Om det kommer et flak av en bil, en eldre Camaro eller Mustang så vekker det jo oppmerksomhet, men for meg blir det vanlig og kjedelig, sorry.
Bra vi er forskjellige😊

Der er en del biler som er helt vanvittige på alle mulige måter . Den der og carrera gt er 2 av dei groveste bilene som noken sinne er bygd .
Det er ingenting som høres ut som en V10er.. Carrera GT er min absolutte drømmebil! Har drømt om den helt siden jeg så den på Top Gear for 20 år siden eller noe sånt. Den lyden.. Herregud!

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen