Nytes best med hodetelefonerNoen nyopplastede egne.
Maserati og F355.
Jeg sverger nok litt mot Italia
Nytes best med hodetelefonerNoen nyopplastede egne.
Maserati og F355.
Jeg sverger nok litt mot Italia
Der er en del biler som er helt vanvittige på alle mulige måter . Den der og carrera gt er 2 av dei groveste bilene som noken sinne er bygd .Ikke verst en japansk V10 heller da.
Vi lånte denne bilen i to dager. Syk kjerre.
Det er ingenting som høres ut som en V10er.. Carrera GT er min absolutte drømmebil! Har drømt om den helt siden jeg så den på Top Gear for 20 år siden eller noe sånt. Den lyden.. Herregud!Der er en del biler som er helt vanvittige på alle mulige måter . Den der og carrera gt er 2 av dei groveste bilene som noken sinne er bygd .
Må dra inn denne lfa'en......En Nurburging utgave. Bil til ca 20Mill, kun produsert i 50ex. av totalt 500ex mellom 2010-12Der er en del biler som er helt vanvittige på alle mulige måter . Den der og carrera gt er 2 av dei groveste bilene som noken sinne er bygd .
Må dra inn denne lfa'en......En Nurburging utgave. Bil til ca 20Mill, kun produsert i 50ex. av totalt 500ex mellom 2010-12
Nydelig bil! Litt misunnelig kjenner jegNoen som har noe info om denne som kan komme en ny kjøper til nytte. En kollega som er svært nære å trykke på knappen.
![]()
Bruktbil til salgs: Porsche 911 - 1994 - Rød - 272 hk - Coupe | FINN.no
Meget pen 993 C2 til salgs. Se bilder og ring for info. Tlf: 93083503www.finn.no
Du med kjærra di! Sykehus bil nr.1 her inne.Nydelig bil! Litt misunnelig kjenner jeg![]()
Takker! Meget fornøyd med skuta mi altså, men 911 fra 90-tallet er så deiligDu med kjærra di! Sykehus bil nr.1 her inne.