Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

Er ikke oppfatningen av at det har kommet så ekstremt mange Speedmastere fra Omega litt overdrevet? Slik jeg ser det er "alle de nye dark side-klokkene" bare flere farge- og materialvalg i modellserien, slik det er med de andre modellene også - f.eks. Speedmaster '57. White Side kunne de nok spart seg, men er sikkert moro for damene og de som vil skille seg ut - og jeg registrerer jo at den har fått positiv mottakelse en del steder.

For øvrig elsker jeg den nye '57 og Snoopyen.

Sinn har forbedret urskiva på EZM 3 :cool:

Ellers er U2C helt etter min smak! ETA 2892-2 verk. Limitert til kun 50 eksemplarer

U2C-Sinn-Chronos-Edition.jpg

Håper jeg ikke er for sent ute til å bestille....

Omega sin video av den nye Snoopy Award Speedyen. Ahh, denne er kul, og jeg elsker detaljen at Snoopy selv er tegnet med lume på skiven! :D

[video=youtube;I-_ARlGJ0t0]https://www.youtube.com/watch?v=I-_ARlGJ0t0[/video]

Enig!
Omega-Speedmaster-Moonwatch-Professional-Silver-Snoopy-Award-Apollo-13-5.jpg

Er ikke oppfatningen av at det har kommet så ekstremt mange Speedmastere fra Omega litt overdrevet? Slik jeg ser det er "alle de nye dark side-klokkene" bare flere farge- og materialvalg i modellserien, slik det er med de andre modellene også - f.eks. Speedmaster '57. White Side kunne de nok spart seg, men er sikkert moro for damene og de som vil skille seg ut - og jeg registrerer jo at den har fått positiv mottakelse en del steder.

For øvrig elsker jeg den nye '57 og Snoopyen.
@FMS Forstår det slik at det har med å gjøre at Omega vil øke produksjonstallene sine. De kan ikke bare øke produksjonen av de eksisterende modellene da disse sannsynligvis ikke vil selge ut til å støtte opp produksjonen, så de må produsere flere typer og dermed treffe et bredere snitt av markedet.

Si hva du vil om White Side Of The Moon for eksempel, men den kommer til å selge som varme hveteboller. :D

(Jeg synes den ikke var så gærn heller da) :cool:

Redigert av en moderator:
Snoopy Moon falt virkelig i smak...! Er denne limitert? Hva kan vi forvente at listeprisen vil ligge på? 35k?

3A-Z5sRwgLM
@<a href="http://www.tidssonen.no/forum/member.php?u=5297" target="_blank">FMS</a> Forstår det slik at det har med å gjøre at Omega vil øke produksjonstallene sine. De kan ikke bare øke produksjonen av de eksisterende modellene da disse sannsynligvis ikke vil selge ut til å støtte opp produksjonen, så de må produsere flere typer og dermed treffe et bredere snitt av markedet.

Si hva du vil om White Side Of The Moon for eksempel, men den kommer til å selge som varme hveteboller. :D

(Jeg synes den ikke var så gærn heller da) :cool:

White trash klokke? :mrgreen: You´re fired.
https://youtu.be/3A-Z5sRwgLM

Fy søren så glorete denne ser ut.
rwtPm5y.png

Er det bare jeg som er skuffet over at strapen på nye Rolex YM ikke følger kassen? Ser jo helt bozo ut!

Snoopy Moon falt virkelig i smak...! Er denne limitert? Hva kan vi forvente at listeprisen vil ligge på? 35k?

Den er limitert til 1970 utgaver. Går utifra at prisen vil ligge betydelig høyere enn 35k, med baklokket som er inngravert for hånd og flere andre forseggjorte detaljer.

Lekker, men en slik dressklokka skal ha manuelt opptrekk synes jeg. Ellers har den veldig mye av det jeg ser etter.