Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

Medlem
11. mai 2012
Innlegg
1.038
Sted
Drammen
Tradisjon tro er det vel på tide å sette igang en diskusjon rundt hva som dukker opp på Baselworld i år.

Rykter, ønsker, drømmer, you name it. Alt er lov i denne tråden.

Jeg åpner kalaset med å håpe (og tro) at det dukker opp en SS Coke som plaster på såret for hvitgull pepsien fra i fjor! :D
 
Jeg håper på at Omega lanserer Planet Ocean med Master Co-Axial urverk. Gjør de det, får jeg sannsynligvis enda mer lyst på en. Selv om jeg dog ikke kommer til å koste på meg noe slikt med det første..
 
Vanlig SS submariner med chamfers og smalere lugs ;) Og open 6-9. Da blir jeg glad

Og hvis de i tillegg bruker en kremhvit lume alla hva Panerai har gjort på en del modeller de siste årene, da hade våri stas! Like lite trolig dessverre, som at jeg skal vinne i Lotto uten engang å ha spilt;)
 
Neineinei. Vintage look er vintage ur, la de heller komme med noe virkelig nytt, alle produsenter.
Ønsker man trauste, gamle looks så kjøp det gamle.

Jeg ønsker meg en Daytona med mørk grå keramisk bezel, grå skive og børstet lenke. Dog usikker på hvilken gråfarge og farge på dials. Gjerne en gråfarge som matcher børstet sølvdials ;)
 
Redigert:
Fem innlegg, og INGEN har sagt SS Pepsi?!

SS Pepsi!

Neida.
 
Jeg håper ikke det kommer en ny Daytona i stål med keramisk bezel. Da kommer nok Hallgeir Kvadsheim på døra...
 
Kjøp heller en Tudor:

tudor-94300.jpg
 
Jeg er spent på å se om vi vil få enda flere klokker som er inspirert av eldre modeller eller om den trenden er på tur å snu :)
 
Den desidert fineste Tudoren. Tenk hvis DEN ble relansert i år. :)

Er nok mer sannsynlig at Big Block kommer før en Pepsi SS.