Æ har fire fine lænestola

Unboxet denne i sag, Husk, designet av Patricia Urquiola for B&B Italia. Fantastisk komfort!

image.jpeg
 
I tillegg til prosjektet som er nevnt tidligere i tråden, har jeg en Eames RAR fra Vitra. Jeg synes den er nett og overraskende god, og den passer fint inn på hybelen:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Skug og Entropy
Mistenker man en design/arkitekt student?

Likte godt sykkelen din!
Jeg tipper ingeniørstudent på NTNU

Et år som siv.ing.-student, men fra høsten blir det fem som arkitektstudent. Begge ved NTNU. Sykkelen er en 10-girs DBS fra 82, original og fremstår som ny. Planen er å kjøpe Brooks sete og styretape i skinn. Den ruller som en drøm!
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Et år som siv.ing.-student, men fra høsten blir det fem som arkitektstudent. Begge ved NTNU. Sykkelen er en 10-girs DBS fra 82, original og fremstår som ny. Planen er å kjøpe Brooks sete og styretape i skinn. Den ruller som en drøm!

Rimelig godt tippet. Eller hva sier du @Entropy ?
Har ingen slik racer. Men madamen har en lekker gammel DBS Kombi som er intakt med fungerende lampe, gir på nav og kurv. Setet er dog ingen Brooks. Men fjærer helt perfekt på korte og lange turer.
Har også dekk med hvite sider ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: ebrygfjeld
Å alle har Rolex Submariner. Derfor synes jeg det er litt ekstra all right å kjøpe brukte stoler med brukspatina. De eldste Syvern (Serie 7 - 3107)) er fra 1962. Å eldste Mauern (Myren 3101) er fra 1971. Alle i orginalstand mtp lakk, understell og knotter :cool:
Vis vedlegg 467

Har du noen tips til butikker med brukte designmøbler? Er det import fra det store utland som gjelder eller finnes noen gode her på berget?
 
Gratulere med en spenstig stol. Er ikke mange stoler som gir mer komfort for pengene.
 
  • Liker
Reaksjoner: Skug
Har siklet lenge på en LC1 av Le Corbusier, Pierre Jeanneret og Charlotte Perriand. Men er usikker på om jeg tørr å velge noe annet enn sort skinn. Vurderte om jeg skulle prøve på ponyskinn eller kuskinn, men vet av erfaring at dette er dårlig kombinasjon med angst om hårtap....
Slaget står mellom sort, naturale, eller cognacfarget skinn.
01.jpg