@Hvalrossen er det mulig å få prøvd Paulistano hos deg? En av grunnene til at den er litt ute i vår vurdering er at halvdelen ikke synes den ser koselig nok ut.
Har selv Svanen fra Arne Jacobsen. Som en stor kar er ikke dette en stol jeg ville tilbringe en hel aften. Den blir litt kort i ryggen.
![]()
Høres ut som midt i blinken ... Paulistano er pen, men jeg synes den ser underdimensjonert ut, @Hvalrossen. Ser for meg at den egner seg for en vever liten fotomodell, men ikke en velvoksen en mann på over 100 kg. Gyngestol først, og så knall og fall. Ditt nick kan jo tyde på at jeg tar feil? Eller har du bare unormalt fremtredende tenner?
@Hvalrossen er det mulig å få prøvd Paulistano hos deg? En av grunnene til at den er litt ute i vår vurdering er at halvdelen ikke synes den ser koselig nok ut.
Nei, men synes jeg ser en annen slektning i bakgrunnen..
![]()
Null problem. Tar noen dager før jeg har plass i kalender uansett. Pick a date neste uke så tar vi det på pm. Tirsdag/onsdag?Selvsagt; alltid hyggelig å treffe @Entropy. Men ... ehhh ... du må gi noen dagers varsel så vi får ryddet opp. Smågutta er eksperter i å fylle hele stuegulvet med leker 3 minutter etter at man endelig har ryddet opp og støvsugd
(Får man forresten tak i Paulistano i Oslo disse dager? Jeg kjøpte den på Bislett, men den butikken finnes ikke lenger.)
Ser ut til å finnes på Aker Brygge.Får man forresten tak i Paulistano i Oslo disse dager? Jeg kjøpte den på Bislett, men den butikken finnes ikke lenger.
Har syver'n og én mauer i samlingen. Disse er alle godt brukte. Herlige å sitte i timesvis mens man spiser og drikker i godt selskap!
Vis vedlegg 457 Vis vedlegg 458
Null problem. Tar noen dager før jeg har plass i kalender uansett. Pick a date neste uke så tar vi det på pm. Tirsdag/onsdag?
Ryktene sier det er mulig i både Fredrikstad og på aker Brygge
Ser ut til å finnes på Aker Brygge.