Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Føler tiden er inne for å presentere seg, etter å ha lest og siklet på mange av de vakre klokkene på forumet i noen uker.
Jeg heter Eirik, er 23 år og studerer 3. året på økonomi og administrasjon på BI i Oslo.
Skal ikke skryte på meg at jeg har vært veldig interessert i klokker så lenge, det er først de siste månedene fasinasjonen har blitt stor(kanskje litt for stor i følge min kjære). Har vell aldri skjønt poenget med å bruke så mye penger på klokke(man har jo tross alt mobil, hvorfor ikke bare se hva klokken er på den), men så skammelig feil kan man ta. Det var ikke før jeg begynte å kikke litt på klokker for moro skyld for et par år siden, jeg så gleden i det å ha en ordentlig klokke, som man virkelig er stolt av.
I starten så jeg vell mest på klokker for moro skyld, tenkte aldri at jeg skulle kjøpe en veldig dyr klokke selv, men ettersom fasinasjonen for klokker vokste, gjorde selvfølgelig kjøpelysten det samme.
Så for ca 1 mnd siden fant jeg dette fantastiske forumet, og det var da jeg virkelig fant en klokke som bragte denne må ha følelsen. Så jeg kontaktet Mogens som solgte denne klokken, og jeg fikk endelig kjøpt meg min første klokke, som jeg virkelig er stolt av, en Tag Heuer SLR Calibre S. Så takk til Mogens som tok min jomfrudom, innen klokker selvfølgelig ;)
Kan jo også legge til at min neste lille foreløpig uoppnålige drøm er en Rolex Submariner, men det får jeg ta når økonomien tilatter det og min bedre halvdel slutter og riste på hodet når jeg tar på meg klokken jeg allerede har kjøpt om morgenen :)
Håper å kunne lære masse av mange kloke klokke hoder her inne, så kanskje jeg kan bidra litt en gang i blandt jeg også :)

Nykommer fra Oslo.
Etter å tjuvlest forumet i flere måneder så var det på tide å bli medlem - har funnet ut at det finnes flere særinger som meg. Er mest opptatt av Omega, JLC og Rolex. Men, har nå etter hvert fått en sterk forkjærlighet for AP RO og ikke minst BP FF. Neste kjøp blir nok AP RO- dual time eller chrono. BP er jo klin umulig å få tak i her....

Ellers så jobber jeg i byggebransjen i Oslo - ser du en med PO (oransje bezel akkurat nå-snart sort igjen da sommeren virker som den har passert) og gråspettet hår ( ok- snart helgrå) rundt Aker Brygge ; så er det selvsagt lov til å hilse og ta en klokkeprat.

Velkommen til nye medlemmer :)

@ Fatboy: BP'n din er helt konge! Fatboy er også fantastiske motorsykler! En slik type Harley er på bøttelisten min :)

Hei alle sammen!

Er en 85 modell fra Oslo. Fant forumet etter at jeg søkte litt rundt om ny klokke, og har lest i forumet hver dag i noen måneder nå.
Utrolig mye lærerikt å lese her og veldig hyggelige folk virker det som!
Har startet med en Seiko klokke, men tror nok det blir flere i fremtiden:)

2011-09-22163453.jpg

Takk for oppmerksomheten og ha en fortsatt god dag!

Velkommen skal du være, og måtte galskapen holde deg her i lang tid fremmover:) Blir nok fort en Seiko til, en Omega, en Rolex eller noe annet flott:)

85-modell her også.. Og her har klokkegalskapen tatt helt overhånd, så det er bare å glede seg ;)

Nesten ny...

Jaja, etter tips fra en kollega og "mas" fra en kamerat som også er medlemmer her havna jeg her til slutt jeg også gitt. Har snoket litt rundt før jeg fant denne tråden og fant ut at det var på sin plass å legge inn noe her for min del også.

Har ikke all verden av samling sålangt et par Tag en gammel Omega og litt småtteri, men når dette skrives ligger det en pakke med et par overraskelser fra Lum Tec til fortolling på Gardermoen :D

Ellers har vel klokkeinteressen ligget latent en stund uten at det har blitt særlig handling før i det siste, men når man først setter igang så...