Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Hei,

Ikke lagt ut bilder i forum tidligere, men prøver meg på noen jeg knipset i går.

World; veldig glad i denne. Valget sto mellom denne og den "vanlige" navitimeren. Det var før 01 urverket, så da mener jeg navitimer var litt mindre (41 mm?). Følte derfor denne var mer riktig size i tillegg til at jeg likte "black on black" skiven.

Synes selv den ser stor ut på bildet her, men føler ikke at den er "oversized" i daglig bruk. Klart; men den dårlige kulturen mange har på klokker i norge er det mange settinger jeg også føler at den ikke passer inn...

worldresiz.jpg



Carreraen; ca. 1 måned gammel. Leser at TH ikke er så høyt verdsatt her inne, men jeg digger denne til sitt bruk. Synes den er både classic og relativt nøytral.. Må også si at knappene er svært behagelige å bruke samtidig som urverket er klart mindre "støyete" enn i World'en.

carreraresize.jpg
 
Hei,

Ikke lagt ut bilder i forum tidligere, men prøver meg på noen jeg knipset i går.

World; veldig glad i denne. Valget sto mellom denne og den "vanlige" navitimeren. Det var før 01 urverket, så da mener jeg navitimer var litt mindre (41 mm?). Følte derfor denne var mer riktig size i tillegg til at jeg likte "black on black" skiven.

Synes selv den ser stor ut på bildet her, men føler ikke at den er "oversized" i daglig bruk. Klart; men den dårlige kulturen mange har på klokker i norge er det mange settinger jeg også føler at den ikke passer inn...

cYaKfj



Carreraen; ca. 1 måned gammel. Leser at TH ikke er så høyt verdsatt her inne, men jeg digger denne til sitt bruk. Synes den er både classic og relativt nøytral.. Må også si at knappene er svært behagelige å bruke samtidig som urverket er klart mindre "støyete" enn i World'en.

cYaKhC

Hei. Fikk ikke frem bildene dine. At Tag Heuer ikke er så verdsatt her inne er vel å ta litt hardt i. Det som betyr noe er hva du verdsetter. Gleder meg til bildene dine kommer frem.
 
Hei. Fikk ikke frem bildene dine. At Tag Heuer ikke er så verdsatt her inne er vel å ta litt hardt i. Det som betyr noe er hva du verdsetter. Gleder meg til bildene dine kommer frem.

Ja, jeg må ha brukt feil link. Fikset nå håper jeg.

Beklager, ikke verdsatt var litt dårlig valg av ord. Hypet i forhold til pris, er vel kanskje en riktigere beskrivelse. Uansett så liker jeg den veldig godt.
 
Veldig kul den Breitlingen og Tag Carrera-serien har mye stilig her.
Forumets forhold til Tag Heuer sammenligner jeg selv litt med blodfans innstillig til Metallica.
Heuer var kult, men så "solgte de seg ut" i og med Tag.
Jeg er selv dog ikke særere enn at jeg liker både Metallica (post Black Album) og modeller fra Tag Heuer ;)
 
Hei.

Jeg hører til på kvinnesiden, og bor i den sørlige delen av landet.
For noen mndr siden bestemte jeg meg for å kjøpe en ny klokke, og interessen min var ikke voldsom, men
det ene tok det andre, og til sist endte jeg opp her:)
Ordet " mani" blir hvisket bak ryggen min :eek:ops

Før jeg fant dette forumet, valgte jeg å kjøpe denne:

b636d97f.jpg


fbc1d605.jpg


Nomos Orion. En nydelig klokke.

Og så kom jeg over Santos fantastiske julekalender. Den var avgjørende for min, etterhvert store interesse for klokker. En Zenith El Primero står veldig høyt på min liste.

Men det nytter ikke med en klokke, så jakten på ny var fort igang, og jeg landet på denne:

9eb7b5c2.jpg


ba8604e1.jpg


8b6249d7.jpg


23d12e34.jpg


Takk til Mogens for hyggelig handel!
 
Gratulerer med to flotte klokker! Ser veldig gjerne bilder av klokkene på.
 
Velkommen og gratulerer med to flotte ur. Du har gjort det eneste fornuftige og gått rett på Rolex. Jeg burde nok gjort det samme, hadde spart en del penger på det. :D
 
Hei.

Jeg hører til på kvinnesiden, og bor i den sørlige delen av landet.
For noen mndr siden bestemte jeg meg for å kjøpe en ny klokke, og interessen min var ikke voldsom, men
det ene tok det andre, og til sist endte jeg opp her:)
Ordet " mani" blir hvisket bak ryggen min :eek:ops

Før jeg fant dette forumet, valgte jeg å kjøpe denne:

b636d97f.jpg


fbc1d605.jpg


Nomos Orion. En nydelig klokke.

Og så kom jeg over Santos fantastiske julekalender. Den var avgjørende for min, etterhvert store interesse for klokker. En Zenith El Primero står veldig høyt på min liste.

Men det nytter ikke med en klokke, så jakten på ny var fort igang, og jeg landet på denne:

9eb7b5c2.jpg


ba8604e1.jpg


8b6249d7.jpg


23d12e34.jpg


Takk til Mogens for hyggelig handel!

Gratulerer og velkommen til forumet. Herregud for en start. Explorer I, da er du allerede i mål synes jeg. Kom deg nå på RubberB og bestill en gummirem til den så er den perfekt.