speedieThomas
Støttemedlem
Øvrig spørsmål: Trygt å handle på CNS?
Jepp herfra også
Hei!
Jeg er nyfrelst (altså av mekaniske klokker, ikke av en religion eller flere). Jeg har lett etter en stilig nato-rem 18 mm til min Seiko 5. I min søken ble jeg irettesatt av min eneste klokkekamerat, lar ham forbli anonym, på denne måten: "Nato-rem?!? 2016 ringte deg nettopp og ville ha tilbake remmene sine!"
Uhøflig type.
Jeg vet jo at man skal stole på seg selv og slikt, men han har kommet så langt og jeg har kommet så kort. Dessuten vil man jo forsøke å være moteriktig der det kan la seg gjøre. Mitt uendelig lange spørsmål kan deles i to:
Er det offisielt ukult med Nato-rem i 2023?
Hvis nei, har noen her på forumet anbefalinger til Nato-remmer 18mm i god kvalitet?
Liker godt den "norske" her på Tidssonen, men den blir litt for bred dessverre. Jeg har kjøpt meg to på straps.no, men de er stive, ganske stygge og både ser og føles billige.
På forhånd takk for oppmerksomheten, med håp om noen svar.
Thomas
Velkommen!Er det offisielt ukult med Nato-rem i 2023?
Hvis nei, har noen her på forumet anbefalinger til Nato-remmer 18mm i god kvalitet?
Liker godt den "norske" her på Tidssonen, men den blir litt for bred dessverre. Jeg har kjøpt meg to på straps.no, men de er stive, ganske stygge og både ser og føles billige.
På forhånd takk for oppmerksomheten, med håp om noen svar.
Thomas
Takk for svar og tips folkens! Hadde en mistanke om at jeg burde bytte både rem og venn CNS ser bra ut. Lurer på om det blir en deluxe strap derfra gitt.
Har aldri falt meg innI en podkastepisode fra Fratello ble det nevnt at vertene bruker å tape under baklokket, dersom de bruker reimer a la Nato og lignende.
Er det noe folk her på forumet gjør?
Jeg kan jo se verdien mtp slitasje fra f.eks. perlonreimer og andre grovere reimer. Men jeg kan også se for meg at det kan være mer plunder og heft enn en gevinst.