Samletråd for remmer og lenker

Noen som har klaget inn til Barton før? Hvor lenge skal det gå før jeg purrer?

Redigert:

Jeg kontaktet Barton for noen dager siden ettersom UPS svarte at de ikke kunne spore pakken, det skulle Barton stå for (???). Fikk en ordrebekreftelse i dag hvor de rett og slett bare har sendt en ny. Kjekt at de fikset det kjapt, men gid UPS ikke "slapp unna" med talentløsheten sin...
 
Redigert:
Prøver en bundrem på Il Tempo Gigante klokka.
Tanker?

IMG_7904.jpeg
 
Noen som har klaget inn til Barton før? Hvor lenge skal det gå før jeg purrer?

Redigert:

Jeg kontaktet Barton for noen dager siden ettersom UPS svarte at de ikke kunne spore pakken, det skulle Barton stå for (???). Fikk en ordrebekreftelse i dag hvor de rett og slett bare har sendt en ny. Kjekt at de fikset det kjapt, men gid UPS ikke "slapp unna" med talentløsheten sin...

De erstattet leveransen uten spørsmål for meg. A+
 
  • Liker
Reaksjoner: mr.quick
De erstattet leveransen uten spørsmål for meg. A+
Samme her, viste det seg.

Mottok 1 canvas og 1 tropic. Sistnevnte visste jeg fra før var bra, så det var ingen overraskelse, men canvas-remmen er skikkelig stilig! Gjorde seg veldig godt på Certina-klokken jeg kjøpte den til, som er litt i tykkeste laget og ble litt klumpete på nato. Nå er den mye mer subtil både på armen og når jeg går med den over tøy, som jeg ofte gjør. Blir nok å bestille flere av disse til andre klokker også! :mrgreen:

H6Z6GKB.jpg

5m1UCAI.jpg

l3grpWS.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: kire og RagaRufus
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i NATO-remmer på 40 - 45 cm. De lengste jeg har funnet som sender til Norge, er CWC som har noen på 37 cm, men det er litt knapt.
 
Her har du et lite utvalg i 400mm i alle fall. Skal du ha klokka utenpå termodressen nå?

edit: her er en tøff zulu i 38cm.
Takk, den første hadde jeg sett, men i nettbutikken deres får en bare opp Australia og NZ som landalternativ. Den andre er nok i grenseland, brukte to sammenskjøtede remmer i går, og omkretsen var da ca 36 cm.
1000014785.jpg


Jeg mailet Erika i går, og hun kan lage så lang jeg ønsker. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: kire
Det ser ut som om de tilbyr International Shipping, se FAQ her. Når jeg prøver checkout med Paypal eller Google Pay ser det ut til at den går til internasjonal shipping med AU post. Prøv evt å send dem en epost på forhånd og spør, det skal vel en del til om ikke de blir sjarmert og går med på å sende til Svalbard:)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
Noen som har kjøpt gummirem fra Zealande noen gang? Jeg kjøpte en nå spesifikk til min Zenith Chronomaster Sport med curved finish mot kassen.
Du verden for en service fra dette firmaet! God dialog under veis, kun 4 dager før den kom med DHL, og remmen var pakket i en fin fin pappeske, med sertifikat med mitt navn, pusseklut rem og barrets. Og remmen var i en syk fin og mjuk kvalitet. Og ikke nok med det, et personlig skrevet kort med mitt navn der jeg ønskes en fin dag osv.....
Ok, relativ stiv pris. Ble drøye 3000kr med moms. Men pga. den fine kjøpsopplevelsen, var den verd hver krone.
Noen bilder.
Tanker?
IMG_8646.png
IMG_8645.png
IMG_8642.jpeg
 
Redigert:
Noen som har kjøpt gummirem fra Zealande noen gang? Jeg kjøpte en nå spesifikk til min Zenith Chronomaster Sport med curved finish mot kassen.
Du verden for en service fra dette firmaet! God dialog under veis, kun 4 dager før den kom med DHL, og remmen var pakket i en fin fin pappeske, med sertifikat med mitt navn, pusseklut rem og barrets. Og remmen var i en syk fin og mjuk kvalitet. Og ikke nok med det, et personlig skrevet kort med mitt navn der jeg ønskes en fin dag osv.....
Ok, relativ stiv pris. Ble drøye 3000kr med moms. Men pga. den fine kjøpsopplevelsen, var den verd hver krone.
Noen bilder.
Tanker?
IMG_8645.png

IMG_8646.png

IMG_8642.jpeg
Jeg får ikke opp bildene dine :unsure:
 
Noen som har kjøpt gummirem fra Zealande noen gang? Jeg kjøpte en nå spesifikk til min Zenith Chronomaster Sport med curved finish mot kassen.
Du verden for en service fra dette firmaet! God dialog under veis, kun 4 dager før den kom med DHL, og remmen var pakket i en fin fin pappeske, med sertifikat med mitt navn, pusseklut rem og barrets. Og remmen var i en syk fin og mjuk kvalitet. Og ikke nok med det, et personlig skrevet kort med mitt navn der jeg ønskes en fin dag osv.....
Ok, relativ stiv pris. Ble drøye 3000kr med moms. Men pga. den fine kjøpsopplevelsen, var den verd hver krone.
Noen bilder.
Tanker?
Vis vedlegg 362875Vis vedlegg 362876Vis vedlegg 362877
Eg tenker ikkje anna en at eg må ha en slik klokke .. og tøff med kvit reim . (y)
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix