Samletråd for remmer og lenker

For oss med vintage klokker er 18 mm (eller mindre) mest vanlig. Det er ingen remmer på tidssonen nettbutikk som passer. Er det ikke mulig å ta inn?

• Liker
Reaksjoner: Pinto
For oss med vintage klokker er 18 mm (eller mindre) mest vanlig. Det er ingen remmer på tidssonen nettbutikk som passer. Er det ikke mulig å ta inn?

Har hatt noe tidligere, men det gikk så veldig lite av det. Men kan jo alltids prøve litt igjen. Send gjerne en PM om det er noen spesielle typer remmer du ser for deg kan være interessant :)

barretten.no - han er sikkert kjent her inne frå finn.no , men har fått seg nettbutikk. Trivelig ung mann med fine reimer.

Korte remmer til tynnashåndledd, hvor finner man dem?

Jeg har i tillegg kjøpt litt fra Etsy, den siste reimen jeg kjøpte var fra en ukrainer: https://www.etsy.com/no-en/shop/Manufacturabrand?ref=l2-about-shopname

• Liker
Reaksjoner: Readerfly
Hirsch Urbane for Sarpaneva.
20230522_150944.jpg
20230522_151212.jpg

Noen som vet om et sted i Bergen med godt utvalg av reimer? Har en Seiko Alpinist med en helt horribel orginal reim som ikke passer meg litt engang, så den trenger definitivt nato eller ny lærreim.

Noen som vet om et sted i Bergen med godt utvalg av reimer? Har en Seiko Alpinist med en helt horribel orginal reim som ikke passer meg litt engang, så den trenger definitivt nato eller ny lærreim.
Fleste urmakere har et utvalg av remmer. Bare dra innom så hjelper de nok. Den som følger med alpinist er helt grusom, digg klokke da.

Alligator og krokodille er for den mer eventyrlystne å bestille fra utlandet, men hva med struts? Det ser ut til at noen strustebestander er på CITES så det er kanskje like mye styr?