Her må Bjerke rydde opp for her har de rotet fælt. Du kan umulig ha betalt for kun en standard service. Nå kjenner ikke jeg de nøyaktige serviceprisene, men med utgangspunkt i det JonasV betalte så er ikke 8000 utenkelig for en full service inkl polering. God service har hadde vært å gi deg en solid rabatt på en standard service. De har tross alt "ødelagt" en klokke til over 70k.
8000 for service er ikke utenkelig nei, men i din situasjon blir det som sagt mange ganger allerede litt rart at de forventer full betaling.
Så vidt meg bekjent betaler man ikke noe standard pris på service, men for "parts & labour" i betydningen at jo flere deler som byttes, jo dyrere er det. Hvert tannhjul og pakning har jo sin egen pris.
Derfor kan man ikke forvente at alle servicer av en Sub med 3135 skal koste det samme.
Kan også hende at service på ur sendt til Sveits også er dyrere. Bjerke må jo selv legge ut for forsikring og sending antagelig.
Jeg ville bedt de om å brytte ned kostnaden for å se hva du betaler for. Deretter bedt de om en form for tilgodelapp med rabatt på neste service for tort & svie.