S
Er jeg tulling?
Skal jeg bestille 1, 2 eller 3 stk. Steinhart Ocean (Diver) serien?
Total pris for alle tre er med frakt og forsikring €1,193.27 - nkr. 11,330,-
Har både Steinhart og Rolex. Skjønner ikke helt dette hatet mot Steinhart. Tror noen Rolex eiere er litt hårsåre. Her om dagen trodde jeg at jeg tok på meg min daglige beater, en 16600. Gikk lang tid før jeg oppdaget at jeg hadde tatt på meg Steinhart pepsien isteden, først da jeg så på klokken. Kjente ikke noe.
Vet ikke hva som er verst, at du ikke merket forskjell på Rolex og Steinhart eller at du ikke merker forskjell på Pepsi og SDHar både Steinhart og Rolex. Skjønner ikke helt dette hatet mot Steinhart. Tror noen Rolex eiere er litt hårsåre. Her om dagen trodde jeg at jeg tok på meg min daglige beater, en 16600. Gikk lang tid før jeg oppdaget at jeg hadde tatt på meg Steinhart pepsien isteden, først da jeg så på klokken. Kjente ikke noe.
Nevn én (1) bil som de facto ikke er en Porsche, men som ser ut som den Porschen du nevnte...Når jeg tar på meg en av mine Rolex sub så spør folk "Å...er det en ekte Rolex?" Når jeg tar på meg en av mine, ja jeg har flere Steinhart så sier folk "jeg ser du har en Rolex? Nei det er en Steinhart sier jeg. Å ja. No more talking. Når jeg kjører rundt i min Porsche så spør ikke folk om den er ekte...merkelig. Internett er jo fult av det dere kaller Rolex kopier. Jeg ville kalle det inspirert av så lenge det ikke står Rolex på klokka. Denne diskusjonen har vel godt i over 100 år. En kollega av meg leverte en fake Rolex til ettersyn hos en meget anerkjent urmaker, han fortalte at han måtte sende klokka til fabrikken i Sveits for å få verifisere den. Klokka var en såkalt AAA Grade 100 Swiss copy Kjøpt i Asia for moro skyld nettopp for å sjekke om man kan se forskjell på ekte eller fake.
Herlig. Steinhart øverst og Rolex nederst. Jeg kan da forstå hvorfor folk da sier "...Nei det er en Steinhart sier jeg. Å ja. No more talking..."
Og her er mer "Ekte replica" kan kjøpes på ebay: https://www.ebay.com/bhp/porsche-replica