Hva fa.. er poenget med Steinhart??

La en ting være klinkende klart:

Man må ha kraftige håndledd og Steinhart for å være ekte mann! Alle andre kompenserer for noe!

Fikk meg til å tenke på Clint Eastwood.Han er jo steinhard.

Men angående det; Er det noen som vet om Steinheart har fremkommet i film?

8
 
Jeg slenge inn et bilde av dagens klokke å krydre tråden
C879AF37-2835-49A7-9FB4-6495D3003608.jpeg
 
Jeg slenge inn et bilde av dagens klokke å krydre tråden
Vis vedlegg 127878

Syns du bidrar med masse positivt på vår felles nerdearena!

Også kommer vi nok alltid til å være uenig om Steinpikkhart.

Handler ikke om pris, jeg liker mange mange rimelige klokker, men for meg er Stein’ja du vet’hart ingenting annet enn et møkkabrand som kun kopierer anerkjente produsenter.

Ferdig snakka og la oss ikke bli uvenner av ulikt syn på dette? I beste mening, Genta.:)
 
Syns du bidrar med masse positivt på vår felles nerdearena!

Også kommer vi nok alltid til å være uenig om Steinpikkhart.

Handler ikke om pris, jeg liker mange mange rimelige klokker, men for meg er Stein’ja du vet’hart ingenting annet enn et møkkabrand som kun kopierer anerkjente produsenter.

Ferdig snakka og la oss ikke bli uvenner av ulikt syn på dette? I beste mening, Genta.:)
Slapp av ingen sure miner her i gården :) Alle må få ha sine egne meninger om det dem vil.
Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener, det lærte jeg tidlig i livet. Hvis man skal gå rundt og tenke sånn så er man skikkelig ute å kjører. Jeg liker å ha egne meninger og jeg liker å leve i min egen lille boble og ikke alle andres;)
 
Slapp av ingen sure miner her i gården :) Alle må få ha sine egne meninger om det dem vil.
Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener, det lærte jeg tidlig i livet. Hvis man skal gå rundt og tenke sånn så er man skikkelig ute å kjører. Jeg liker å ha egne meninger og jeg liker å leve i min egen lille boble og ikke alle andres;)

Tenk at et av asylets beste meningsinnlegg skal komme i denne tråden:) Spesielt i klokkeverdenen tenderer vi til å oppføre oss som en saueflokk. Trenger perspektiv (men ikke Steinhart da...:)). Takk og enig!
 
Det paradoksale er allikevel:
  • i teorien sier vi alle at man ikke bryr seg om hva andre mener
  • i realiteten så er hele fundamentet med forumet her å uttrykke meninger - og hvis ingen reagerte å disse meningene, ja - så ville det blitt et rart forum
Så, selv om vi oppskriftsmessig generelt sier at vi ikke bryr oss om hva andre mener, så gjør vi egentlig det. Det er bare graden av i hvor stor grad vi tar det innover oss som varierer.

JA - også betyr tema noe selvsagt. Her er to eksempler:

Eksempel 1
Person 1: Jeg bare digger denne 16613!
Person 2: Fy faen, den der er jo så harry og er jo alle bruktbilselgeres våte drøm. Kunne aldri tenke meg å kjøpe en 16613
Person 1: He, he - ja, ja - men jeg liker den og det er det eneste som betyr noe. Jeg bryr meg ikke om hva andre synes og har kjøpt klokka fordi jeg liker den
Person 2: Så bra, for det viktigste er jo at du liker den og flott at du ikke bryr deg om hva andre mener Nyt klokka.

Det er normalt forløp, fordi vi er opplært til å opptre slik - men i de aller fleste tilfellene går det slik:

Eksempel 2
Person 1: Jeg bare digger Rolex!
Person 2: Fy faen. Rolex er så harry og er kun for de som skal vise seg frem. Kunne aldri tenke meg å bli sett levende - eller død for den saks skyld - med en Rolex på armen
Person 1: Jeg liker Rolex og synes ikke den er harry på noen måte. Har ikke kjøpt den for å vise meg frem
Person 2: Jævla show-off
:

Så lenge vi snakker om noe helt konkret som en gitt og spesifikt armbåndsur til en person, så beskyttes diskusjonen av høflighetsnormer. Det er en god ting. Tenk hvis vi i 2019 hadde brukt de samme normene på andre tema som er mer generelle?
 
Jeg er tilhenger av barnearbeid så jeg vil anbefale alle å kjøpe steinhardt. Tenk på det som alle barna vi berger fra prostitusjon og menneskehandel.

#doyourpart
#ogsåleggervitrådendødigjen
 
  • Liker
Reaksjoner: Christoffer91