En tråd om parfyme

Er meget fornøyd! Fikk tilsendt en duftprøve på den for ett års tid siden, så jeg visste hva jeg gikk til. Dessuten foretrekker kona faktisk denne fremfor Aventus.

Skjønner! Bra du er fornøyd. Har bestilt en sample pack fra Creed, så da får jeg snart testet Himalaya selv. Spent på om den, MI eller VIW imponerer meg mest. Santal, Original Vetiver og Oud er jeg litt mer skeptisk til. GIT var forresten et merkelig vesen. Likte den ikke i det hele tatt ved første påføring. Men nå kjenner jeg at den gror på meg. Fortsatt ingen fan av de første minuttene, men drydownen er bra, og etter noen timer blir den fantastisk.
 
Tips til hvor man bør stikke innom for parfyme i London. Var innom chanel i burlington arcade. Mye for fruen. Men lite for meg.
 
Thread shutdown ;)
(don`t use it if you don`t mean it)

axe-deodorant-diy-small-54672.jpg
 
Ble (motvillig) med fruen inn i den lokale Rituals-sjappa på Ski - må si at noen av herreduftene der overrasket.
Noen som prøvd noen av deres parfymer? Syns de jevnt over var gode med klassiske toner.
 
Tips til hvor man bør stikke innom for parfyme i London. Var innom chanel i burlington arcade. Mye for fruen. Men lite for meg.
Topp-etasjen på Harrods er et must. Parfymeavdelingen på Selfridges, Fortnum & Mason, og Liberty. Roja Dove flagship store I Burlington Arcade, Creed Boutique på Mount Street og Parfums du Nicolai i Knightsbridge. Enjoy!
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Edzilla