Hahaha ja tenkte på det. Men kjære deg Mikke, alt kan være et problem. Her kan jo logogreiene være på selve kassen..Hvis baksiden av en klokke er et problem (lol), sett på et annet fra standardutgaven
Nydelig klokke!
Morsomme de da, prisen du betaler for stålet er vell lavere enn prisen du betaler for stålet i en klokke fra samme leverandør![]()
@Chronodiver @petterhg - sett noen bilder på baksiden? Linken der viser som jeg ser det kun forsiden.
Omegamania Ring, kult eller cheesy?
Føler 300 dollar for en ring i 316L stål er litt i overkant.
http://www.omegawatches.com/R35STA02001XX
@Chronodiver @petterhg - sett noen bilder på baksiden? Linken der viser som jeg ser det kun forsiden.
Skille
@Hammerfjord vet ikke om du argumenterer for eller emot at Omega gjør tykke ur, men at deres 600m PO er 1mm tykkere en Seadweller som også er bestandig til dobble dybden vil jo se ut som et argument for at Omega gjør "unødvendig" tykke ur.
Men det har kanskje noe med flere ting å gjøre, en 8mm tynn Omega 2531.80 ville kanskje blitt "petit"?
Linken viser kun forside ja. Ikke sett bilder av baksiden så jeg forholder meg til det faktum at det i den og andre artikler om klokken refereres til at uret har 007/Bond/Spectre dill på baksiden.@Chronodiver @petterhg - sett noen bilder på baksiden? Linken der viser som jeg ser det kun forsiden.
Skille
@Hammerfjord vet ikke om du argumenterer for eller emot at Omega gjør tykke ur, men at deres 600m PO er 1mm tykkere en Seadweller som også er bestandig til dobble dybden vil jo se ut som et argument for at Omega gjør "unødvendig" tykke ur.
Men det har kanskje noe med flere ting å gjøre, en 8mm tynn Omega 2531.80 ville kanskje blitt "petit"?
Linken viser kun forside ja. Ikke sett bilder av baksiden så jeg forholder meg til det faktum at det i den og andre artikler om klokken refereres til at uret har 007/Bond/Spectre dill på baksiden.
@Hammerfjord ; jeg er en enklokkesmann. Min klokke er med på alt. I min verden er en toolwatch en klokke med lav profil. Store klokker treffer mer dritt. Uansett om ens håndledd er 9 eller 99 cm. Hatt divere i størrelse din aldeles nydelige og altfor lite eksponerte Sea Hawk. De gikk ut. Bare i veien for enklokkesmenn som aldri tar klokka av.
Nei jeg har aldri hatt en jobb som innebærer kontor, skrivebord og sko en ikke kan forsvare seg i.
"Litt" off topic, best å ikke prøve en til dame da, fare for å få blod på tann....1mans dame kan jeg bli men 1mans klokke er det nok umulig: Jeg har fått for mye blod på tann...
"Litt" off topic, best å ikke prøve en til dame da, fare for å få blod på tann....