Omegakafe – Løst og fast om, ja dere vet...

Forresten @Kohe321 har ikke Spectre helbørstet lenke?

Det visste jeg ikke, takk for oppklaringen! Den børstede lenken gjør unektelig at klokken får et litt tøffere uttrykk, samtidig synes jeg det også tydeliggjør nettopp hvorfor lugsene også burde være børstet. Det ville sett skikkelig kult ut.

Men polerte lugs eller ei, @Chronodiver, jeg forstår godt at du er betatt av denne klokken. :)


Omega-Seamaster-300m-Spectre-23332412101001-wristshot-bracelet.jpg




Seamaster-Spectre-3.jpg


Dang...
 
Den store Omega-logoen som er istedet for "12" på den vanlige modellen er en detalj jeg liker. Det blir nesten for symmetrisk med 4 sett med tall, og 3-6-9 kombinasjonen gjør jo at skiven nesten minner litt om Explorer. Aha, vet jeg hvorfor du liker Spectre versjonen så godt, @Chronodiver! :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
[QUOTE="Kohe321, post: 481363, member: 1627]


Omega-Seamaster-300m-Spectre-23332412101001-wristshot-bracelet.jpg




Seamaster-Spectre-3.jpg


Dang... :D[/QUOTE]

Ikke lett å få det som jeg vil...

Fantastisk. Men måtte kjøpt ekstra baklokk uten Spectrelogo og ny lås til lenken uten 007 logo....

Men for et ur!
 
  • Liker
Reaksjoner: Olando
Tittet akkurat på denne reklamefilmen for Speedy 45'th anniversary LE, og jeg lurer på om Hans Zimmer fikk noe penger for musikken her... Det burde han, den har nesten helt lik akkordprogresjon som "Time" fra Inception. Det passet godt, da. :D

 
  • Liker
Reaksjoner: Haavard84
Plukket med meg ennå en OEM NATO fra Bjerke igår, og jeg må slå ennå et slag for disse.
Steike så god kvalitet og bærekomfort! Ja, de er ubrukelig dyre, men de kan ikke sammenliknes med 'vanlig' NATO.
En annen fordel er jo at de fargematcher de fleste modellene.

image.jpeg
image.jpeg
 
Tenkte at den kom til å gå på dagen første gangen jeg så den på Finn, men godt den gikk raskt i andre omgang. Gratulerer @RalphDarwin. Skikkelig kul Omega!